Τη νέα παγκόσμια καμπάνια για το Lipton Ice Tea με τίτλο «Το Τσάι Αλλάζει τα Πάντα», λανσάρει η Pepsi Lipton International, την οποία δημιούργησε σε συνεργασία με τους μακροχρόνιους στρατηγικούς συνεργάτες της στο δημιουργικό, την ομάδα της adam&eveDDB.
Στο πλαίσιο της νέας αυτής καμπάνιας, η Lipton προχωρά στη μεγαλύτερη παγκόσμια διαφημιστική επένδυση των τελευταίων δέκα ετών, επαναπροσδιορίζοντας τη μάρκα μέσα από την ενίσχυση των διακριτών και μοναδικών χαρακτηριστικών του brand, ώστε να τοποθετηθεί ακόμα πιο δυναμικά στην ευρύτερη αγορά των αναψυκτικών.
Η καμπάνια κάνει πρεμιέρα με την κινηματογραφική περιπέτεια μικρού μήκους «Πειρατές», την πρώτη μιας σειράς που παρουσιάζει με χιουμοριστικό τρόπο πώς ακόμη και οι πιο γνωστοί κατσούφηδες δεν μπορούν να αντισταθούν στη θετική ενέργεια που προσφέρει η γεύση ενός αναζωογονητικού Lipton Ice Tea! Στο φιλμ, απειλητικοί πειρατές δοκιμάζουν Lipton και ξαφνικά εγκαταλείπουν τις εχθρικές τους διαθέσεις, αποδεικνύοντας πως όταν πίνουμε Lipton Ice Tea, επιλέγουμε να σκεφτόμαστε και να ενεργούμε διαφορετικά. Αυτό που ακολουθεί είναι ένα ξέφρενο πάρτι υπό τους ήχους του αγαπημένου τραγουδιού «Livin’ in the Sunlight, Lovin’ in the Moonlight» του Tiny Tim!
Το φιλμ σκηνοθέτησε ο David Wilson, σε παραγωγή της Riff Raff, post-production από την Absolute και σχεδιασμό ήχου από την Wave Studios.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η νέα «υπογραφή» του Lipton Ice Tea, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Design Bridge, με σκοπό να δημιουργήσει μία μοναδική εμπειρία για όλες τις αισθήσεις. Το χαρακτηριστικό «Lipting» συνδυάζει την κίνηση του σηκωμένου μικρού δακτύλου και τον ήχο ενός χαρακτηριστικού «τινγκ», που σηματοδοτεί την αναζωογονητική γεύση που προσφέρει το Lipton Ice Tea. Το «Lipting» πλαισιώνει τα ήδη αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του brand και λειτουργεί ως το ενιαίο νήμα που ενώνει όλες τις εκφάνσεις της επικοινωνίας της μάρκας.
Η April Redmond, CMO της Pepsi Lipton, δήλωσε σχετικά: «Η νέα αυτή παιχνιδιάρικη καμπάνια βασίζεται στο ότι το τσάι – γνωστό για την αναζωογονητική του γεύση – μπορεί να αλλάξει τα πάντα, προσφέροντας μικρές στιγμές χαράς και θετικότητας. Αξιοποιώντας την εξειδίκευσή μας στο τσάι και τη γεύση, ανταποκρινόμαστε στην αυξανόμενη απαίτηση των καταναλωτών για μη αλκοολούχα ποτά».
Η Nipa Shah, Επικεφαλής του Global Marketing της Pepsi Lipton, τόνισε: «Η Lipton είναι ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με την έννοια της θετικότητας και την αίσθηση του καλοκαιριού. Με την καμπάνια “Tea Changes Everything”, μπορούμε να μεταδώσουμε αυτήν την αίσθηση χαράς και το ανάλαφρο χιούμορ στην επικοινωνία μας, δημιουργώντας περιεχόμενο που ξεχωρίζει και ψυχαγωγεί σε ένα “φορτωμένο” διαφημιστικό τοπίο».
Η Ράνια Κυριακού, Marketing Manager Αναψυκτικών της PepsiCo Hellas, επεσήμανε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα παγκόσμια καμπάνια της Lipton που έρχεται και στην Ελλάδα και επανασυστήνει τη δύναμη του τσαγιού ως μία πηγή χαράς και αναζωογόνησης για τους καταναλωτές. Στην PepsiCo Hellas, στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα που εμπνέουν ευχάριστες στιγμές απόλαυσης και το Lipton Ice Tea, με την δροσιστική του γεύση, αντανακλά ακριβώς αυτήν την εμπειρία».
Η καμπάνια «Πειρατές» θα προβληθεί στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο και ψηφιακά βίντεο σε όλες τις βασικές αγορές παγκοσμίως, ξεκινώντας αρχικά από την Ευρώπη και συνεχίζοντας την ανάπτυξή του σε παγκόσμια κλίμακα.
Θα υποστηριχθεί επίσης από ένα πρόγραμμα ενεργειών επικοινωνίας που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και digital παρουσία, μέσω online video σε WebTV και Social Media, καθώς και προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης (POS).


