Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Τριπλή διάκριση για την Alfa στα Supermarket Awards 2022

Τριπλή διάκριση για την Alfa στα Supermarket Awards 2022

Πλούσια η συγκομιδή βραβείων για την alfa Αθανάσιος Κουκουτάρης ΑΕΒΕ, στα Supermarket Awards 2022, η απονομή των οποίων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου.

Η αγαπημένη εταιρεία που, εκτός από τις πρωτιές, κατακτά συνεχώς και τις καρδιές                των καταναλωτών με τα εξαιρετικά, καινοτόμα προϊόντα της, απέσπασε συνολικά                                 3 σημαντικές διακρίσεις:

  • Χρυσό Βραβείο για το Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία της σειράς Χωριάτικες Τσαλακωτές
  • Χρυσό βραβείο για την είσοδό της στον τομέα υγιεινής διατροφής με το νέο και συνεχώς αναπτυσσόμενο brand, Healthy Habits
  • Χάλκινο Βραβείο για το επαναλανσάρισμα της σειράς Μίνι Πιτάκια.

Η στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας που έφερε το Χρυσό Βραβείο στις Χωριάτικες Τσαλακωτές εστιάστηκε στη γλώσσα της εικόνας, φέρνοντας το «φακό» πολύ κοντά στα νέα λαχταριστά προϊόντα της σειράς, με σημαντικά αποτελέσματα στις πωλήσεις.

Το δεύτερο Χρυσό Βραβείο απονεμήθηκε στο νέο brand Healthy Habits, που έκανε δυναμική είσοδο σ’ αυτή τη νέα κατηγορία της αγοράς, προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία από γευστικά, υγιεινά, σνακ, που διευκολύνουν την υιοθέτηση νέων, επωφελέστερων συνηθειών διατροφής.

Τέλος, το επαναλανσάρισμα της κατηγορίας των μίνι πιτών με τα καινοτόμα alfa Μίνι Πιτάκια που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών για γρήγορο, εύκολο, ποιοτικό και απολαυστικό φαγητό στο σπίτι, με τη μορφή σνακ, τιμήθηκε με το Χάλκινο Βραβείο, επιδεικνύοντας εντυπωσιακή άνοδο μεριδίων στην κατηγορία.

«Κάθε βραβείο είναι αφορμή μεγάλης χαράς, όπως και κίνητρο για ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια», δήλωσε με αφορμή τις απονομές,  η Κατερίνα Κουκουτάρη, VP Marketing, Communication & HR της alfa Αθανάσιος Κουκουτάρης. «Είμαστε περήφανοι που επιβραβεύονται, όχι μόνο τα προϊόντα μας και οι επιτυχίες μας, αλλά και η ιστορία της εταιρείας μας που βασίζεται, εδώ και πάνω από 60 χρόνια, στην παράδοση του τόπου μας, τις καινοτομίες και την ειλικρινή σχέση με τους καταναλωτές μας».