Πτώση κατά 2,1% στις πωλήσεις του 1ου τριμήνου ανακοίνωσε η Remy Cointreau, ενώ παράλληλα επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης.
Η παραγωγός εταιρεία του κονιάκ Remy Martin και του λικέρ Cointreau, ανακοίνωσε συνολικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, των 218,6 εκατ. ευρώ, έναντι 223,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, η περιοχή της Αμερικής για άλλη μία φορά είχε ένα πολύ καλό 1ο τρίμηνο, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των πωλήσεων κονιάκ, ενώ η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική, είδαν την ζήτηση να κυριαρχείται από τις αναδυόμενες αγορές.
Η εταιρεία, κατά την ανακοίνωση των κερδών του 2016 τον Ιούνιο, δήλωσε πως αναμένει ανάπτυξη των προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών για την τρέχουσα χρήση, αφαιρώντας την επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών και των συγχωνεύσεων και εξαγορών. Για την χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 19% στα 178,4 εκατ. ευρώ.