Μία νέα σειρά premium εμφιαλωμένου νερού θα λανσάρει τον Φεβρουάριο του 2017 η Pepsico στις ΗΠΑ.
Η νέα σειρά που θα φέρει την ονομασία Lifewtr, περιγράφεται ως “ένα καθαρό νερό, με ισορροπημένο pH και με ηλεκτρολύτες που προσθέτουν γεύση”. Το νέο λανσάρισμα έρχεται σε μία περίοδο που οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού συνεχίζουν να αυξάνονται, με τους καταναλωτές που αναζητούν υγιεινότερες εναλλακτικές λύσεις, σε σχέση με τα αναψυκτικά και τα άλλα ζαχαρούχα ποτά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Mintel, οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού αυξήθηκαν κατά 6,4% πέρυσι στις ΗΠΑ, φθάνοντας περίπου τα 15 δις. δολάρια.
Η PepsiCo, δήλωσε ότι η ετικέτες των μπουκαλιών θα αλλάζουν αρκετές φορές κατά την διάρκεια του έτους και θα φιλοξενούν δημιουργίες καλλιτεχνών από τον χώρο της γραφιστικής, της μόδας, των καλών τεχνών και της φωτογραφίας.
“Οι Lifewtr καλλιτέχνες μας θα μετατρέψουν την παραδοσιακή ετικέτα της φιάλης σε ένα μοναδικό αριστούργημα που θα μιλά για τη δημιουργικότητα -και την πηγή της δημιουργίας- που συνδέονται με τον πυρήνα της μάρκας“, δήλωσε ο Brad Jakeman, πρόεδρος του Global Beverage Group της PepsiCo. “Το Lifewtr είναι μια τεράστια προτεραιότητα για εμάς και ένα συναρπαστικό παγκόσμιο μεγάλο στοίχημα και έχουμε εργαστεί σκληρά για να δημιουργήσουμε ένα premium εμφιαλωμένο νερό, που να συνδυάζει το σωστό μίγμα γεύσης και συσκευασίας, δημιουργώντας μια αυθεντική σύνδεση με τον καταναλωτή. Ανυπομονούμε να φέρουμε αυτό το brand στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, αρχίζοντας από τις Ηνωμένες Πολιτείες“, συμπλήρωσε.
Σημειώνεται ότι η σειρά Sobe Life Water που κυκλοφορεί η εταιρεία από το 2008 σε ποικιλία γεύσεων, θα ανανεωθεί και θα επαναλανσαρισθεί την επόμενη χρονιά.