Ειδήσεις
Home / Top Slider / Νέο τριετές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης για την Green Cola

Νέο τριετές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης για την Green Cola

Ολοκληρώνοντας το πλάνο ανάπτυξης της προηγούμενης τριετίας, η Green Cola, προσδιόρισε τους στόχους για την περίοδο 2019-2022 οι οποίοι αφορούν σε δύο κεντρικές κατευθύνσεις: την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά, των νέων flavor αναψυκτικών που λάνσαρε η εταιρεία τον περασμένο Φεβρουάριο και παράλληλα, την υλοποίηση του πλάνου επέκτασης της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.

Η Green Cola, παρουσίασε φέτος 3 νέα προϊόντα με στέβια, προσδοκώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της προϊοντικής της γκάμας, στη συνολική της ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, καθώς και στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς που διατηρεί στα flavor αναψυκτικά, διεκδικώντας να καταγράψει διψήφιο ποσοστό της τάξης του 10% σε όγκο, την επόμενη διετία. Η Green Cola Λεμονάδα, Green Cola Πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό και Green Cola Βυσσινάδα, λανσαρίστηκαν στην αγορά τον Φεβρουάριο, ενώ τον Μάιο ολοκληρώθηκε η τοποθέτησή τους στα ράφια των σημείων πώλησης. Η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, των νέων προϊόντων, θα επιτρέψει στην Green Cola την αύξηση του συνολικού της μεριδίου στα αναψυκτικά, το οποίο σήμερα προσδιορίζεται κυρίως από το σταθερά υψηλό, παγιωμένο ποσοστό στα αναψυκτικά τύπου cola καθώς και το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό στα αναψυκτικά με στέβια, που την διατηρεί σταθερά στην πρώτη θέση πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.

Παράλληλα, κεντρική στόχευση για την εταιρεία αποτελεί η ενίσχυση του πλάνου εξωστρέφειας, με τη σύναψη συμφωνιών για την παρουσία των προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού. Σήμερα, η Green Cola βρίσκεται σε 22 χώρες ανά τον κόσμο, στοχεύοντας, την επόμενη τριετία στην αύξηση των διεθνών της πωλήσεων, ώστε να αποτελέσουν το 50% του συνολικού της τζίρου.

Κατά τη Γενική Συνέλευση Μετόχων, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, αποφασίστηκε η στήριξη του στρατηγικού πλάνου με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, κατά 2 εκατομμύρια ευρώ, με την αποκλειστική συνεισφορά των σημερινών μετόχων, ως δείγμα της στήριξης των μετόχων στην εταιρεία καθώς και η ενίσχυση της οργανωτικής δομής της Green Cola. 

Την υλοποίηση του πλάνου για την Ελλάδα και το εξωτερικό θα ενισχύσει οργανωτικά, ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, μέλος του ΔΣ της Green Cola, o οποίος τα τελευταία χρόνια έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος της DIAGEO, της Φιξ και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, της NOVAL Property της ΒΙΟΧΑΛΚΟ, του online supermarket Yoda κ.α, ενώ την για την ανάπτυξη των χωρών του εξωτερικού νέο ρόλο αναλαμβάνει ο Gianpiero Pazzanese, πρώην CEO της British American Tobacco.

Ο Βασίλης Ανδρικόπουλος, σημείωσε σχετικά: ‘Πριν από τρία χρόνια είχαμε θέσει ως στόχους τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα μας επιτρέψουν τη συνολική μας αύξηση του μεριδίου στα αναψυκτικά, τη σύναψη συμφωνιών σε νέες χώρες στο εξωτερικό και την ολοκλήρωση της παρουσίας μας πανελλαδικά στα σημεία πώλησης. Σήμερα είμαστε σε θέση να έχουμε ολοκληρώσει τους στόχους μας και να ανανεώνουμε το πλάνο ανάπτυξής μας, το οποίο δημιουργεί νέα δεδομένα για την Green Cola’.

Η ανάπτυξη της Green Cola την τελευταία τριετία έχει αποτυπωθεί στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της στα αναψυκτικά τύπου cola και την παγίωσή της στην δεύτερη θέση στην κατηγορία, στο διπλασιασμό του ετήσιου τζίρου, στην αύξηση κατά 30% των χωρών του εξωτερικού που διατίθενται τα προϊόντα Green Cola και τέλος στη δημιουργία 70 νέων θέσεων εργασίας σε όλη την Ελλάδα. 

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της Green Cola, κ. Γιάννης Χήτος, υπογράμμισε: ‘η εδραίωσή μας στην αγορά των αναψυκτικών, σε μια μάλιστα δύσκολη περίοδο, μας επιτρέπει να δημιουργούμε νέες προοπτικές για την Green Cola. Στηρίζουμε έμπρακτα την ανάπτυξη της εταιρείας και έχουμε τη σιγουριά ότι η επόμενη τριετία θα μας βρει περισσότερο ενισχυμένους. Έχουμε πετύχει το στοίχημα της δημιουργίας μιας νέας κατηγορίας αναψυκτικών, κάτι που ακολουθεί πλέον και ο ανταγωνισμός μας’.

Η Green Cola, αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με βάση παραγωγής την Ορεστιάδα και την Αττική, κατακτώντας μέσα σε λίγα χρόνια ζωής από την ίδρυσή της, ένα σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά, ενώ ταξιδεύει σε περισσότερες από 22 χώρες ανά τον κόσμο και συγκαταλέγεται στις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες βάσει ρυθμού ανάπτυξης.