Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέο λογότυπο για τον “Γρηγόρη”

Νέο λογότυπο για τον “Γρηγόρη”

Ο Γρηγόρης, ανανεώνει την εταιρική του εικόνα και παρουσιάζει το νέο του λογότυπο, που είναι πια απλά το όνομά του. Με τη νέα αυτή αισθητική προσέγγιση, η εταιρία επιθυμεί να αναδείξει την αμεσότητα και τις αξίες, που τη χαρακτηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, “Με ένα απλό, χειρόγραφο, ανθρώπινο λογότυπο και με τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση της υπογραφής του Γρηγόρη, η νέα εικόνα είναι ακόμη πιο φιλική και προσιτή για τους καταναλωτές. Τη νέα εικόνα του Γρηγόρη επιμελήθηκαν ο Poka-Yio και το δημιουργικό γραφείο BOB STUDIO, ενώ για τη δημιουργία του λογοτύπου, σχεδιάστηκε μια γραμματοσειρά αποκλειστικά για τον Γρηγόρη.

Το νέο λογότυπο εμφανίζεται μέσω των νέων συσκευασιών, οπού χάρη στη φρεσκάδα και το χιούμορ τους, μεταδίδουν μια νότα αισιοδοξίας, στην καθημερινότητα των φίλων του Γρηγόρη. Σταδιακά, ολοκληρώνονται οι αλλαγές των επιγραφών αλλά και των υπόλοιπων υλικών, σε όλα τα καταστήματα της εταιρίας στη χώρα αλλά και στο εξωτερικό”.

Ο Γρηγόρης μία αμιγώς ελληνική, οικογενειακή, εταιρία, είναι η 8η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ευρώπη και με όχημα τη νέα του εικόνα επεκτείνεται στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Ο διευθύνων σύμβουλος του Γρηγόρη, κ. Βλάσσης Γεωργάτος, αναφερόμενος στην αλλαγή αυτή, επισήμανε: «Ο Γρηγόρης μεγαλώνει, εξελίσσεται και σήμερα παρουσιάζει μια νέα σύγχρονη εικόνα. Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε όλα αυτά που πρεσβεύει τόσα χρόνια ο Γρηγόρης και έχουν κερδίσει την αγάπη των καταναλωτών. Η καινούργια μας ταυτότητα ενισχύει ακόμη περισσότερο την αμεσότητα που μας χαρακτηρίζει και είμαστε βέβαιοι πως θα αγαπηθεί από τους πελάτες μας και θα γίνει κομμάτι της καθημερινής τους απόλαυσης. Εξελισσόμαστε αλλά ταυτόχρονα παραμένουμε πιστοί στην ποιότητα και στις αξίες που μας χαρακτηρίζουν, με τους καταναλωτές και τις ανάγκες τους να βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας».