Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Νέα διαφημιστική καμπάνια από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Νέα διαφημιστική καμπάνια από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Το  Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σταθερός σύμμαχος της ευεξίας, της σωστής ενυδάτωσης και της καλής φυσικής κατάστασης, παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια που τονίζει τη σημασία της φροντίδας της δικής μας αύρας.

Με το προτρεπτικό μήνυμα που μας παρακινεί να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας «Φρόντισε την ΑΥΡΑ σου», η νέα καμπάνια δίνει έμφαση στην αξία και στα οφέλη που προσφέρει το νερό, καθώς και στη σημασία της ενυδάτωσης και τη συμβολή του νερού στην καθημερινότητα. Αντλώντας έμπνευση από διαφορετικές στιγμές της ημέρας, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ δημιουργεί μία μεγάλη αλυσίδα ενυδάτωσης, θυμίζοντάς μας πως, σε ό,τι κάνουμε, το νερό είναι ο σύμμαχος που μας αναζωογονεί και μας προσφέρει ισορροπία, φροντίδα, καθώς και την απαραίτητη ευεξία και ενέργεια για να συνεχίσουμε.

Στα πλάνα της νέας ταινίας του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, ξετυλίγεται μια «σκυταλοδρομία» δροσιάς και αξιών, με πρωταγωνιστή το ίδιο, ως μέσο ενυδάτωσης. Μέσα από την προσφορά του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ από χέρι σε χέρι, οι ήρωες συνοδεύουν τις καθημερινές τους στιγμές με κοινό σημείο όλων τη σκυτάλη ενυδάτωσης, ένα μπουκάλι Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, σύμμαχός τους στη δουλειά, στο σπίτι, στην άθληση αλλά και σε κάθε άλλη στιγμή της ημέρας. Η ταινία κορυφώνεται με τον Μαραθωνοδρόμο να περνάει τη γραμμή του τερματισμού, στιγμή η οποία αναδεικνύει την προσήλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στις αξίες του αθλητισμού αλλά και τη σημασία του νερού στις αθλητικές δραστηριότητες.

Η νέα ταινία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, η οποία δημιουργήθηκε από την Leon & Partners, αποτελεί το πρώτο βήμα των δράσεων του brand για το 2018, το οποίο συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά να διαδίδει το μήνυμα της καλής φυσικής κατάστασης και πλέον μας παρακινεί να κάνουμε και εμείς κάτι καλό για τον εαυτό μας, να φροντίσουμε την ΑΥΡΑ μας.