Πρόοδο στους τομείς της αειφορίας, των συνεργασιών με κοινότητες, της ασφάλειας και του υπεύθυνου snacking, εμφανίζει μεταξύ άλλων, ο απολογισμός ‘Call For Well-being’ της Mondelez International.
Η Mondelēz International δημοσίευσε τον απολογισμό του 2014 για τη στρατηγική ‘Call For Well-being’. Στον απολογισμό περιγράφεται πώς η μεγαλύτερη εταιρία snacking στον κόσμο κάλυψε ήδη πολλούς στόχους σχετικά με βασικές στρατηγικές για το περιβάλλον και προώθησε τις πολιτικές της για την επίτευξη των στόχων που απομένουν παγκοσμίως για το 2020.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να αναπτύξουμε την εταιρία μας, στοχεύοντας παράλληλα τόσο στη βελτίωση της υγείας και ευεξίας όσο και της αειφορίας στον πλανήτη. Μέσω της στρατηγικής μας ‘Call For Well-being’, συνδυάζουμε την επιχειρηματική νοοτροπία με τους φυσικούς πόρους μας παγκοσμίως για να κάνουμε την αλλαγή», δηλώνει η Irene Rosenfeld, Πρόεδρος and CEO. «Έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, να εξελίξουμε το διατροφικό προφίλ των προϊόντων μας και να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα στις αγροτικές προμήθειες. Εργαζόμαστε μαζί με συναδέλφους, εταίρους και προμηθευτές, ώστε να αποφέρουμε βιώσιμες λύσεις για την εταιρία μας και την κοινωνία».
Η στρατηγική ‘Call For Well-being’, που ξεκίνησε το 2013, εστιάζει σε τέσσερις πυλώνες που είναι βασικοί για την υγεία και ευεξία / αειφορία του πλανήτη, και στους οποίους η Mondelēz International μπορεί να φέρει αποτέλεσμα: βιωσιμότητα, υπεύθυνο snacking, ασφάλεια και κοινότητα. Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρία έχει ενισχύσει τα προγράμματα βιώσιμων αγροτικών προμηθειών, έχει μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και έχει βελτιώσει τις επιλογές στις ποσότητες των προϊόντων, ώστε να βοηθήσει τους καταναλωτές να επιλέγουν συνειδητά, και τους εταίρους, προμηθευτές και εργαζόμενους να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή, τοπικά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αναλυτικότερα, από την εταιρεία αναφέρεται ότι:
Βιωσιμότητα
- Πετύχαμε το στόχο για μείωση των βιομηχανικών αποβλήτων κατά 15% μέχρι το 2015. Στη διάρκεια του 2014 μειώθηκαν κατά 57% – τέσσερις φορές ο αρχικός στόχος.
- Πετύχαμε το στόχο για μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 15% στη βιομηχανία – ένα χρόνο νωρίτερα του προγραμματισμού.
- Αφαιρέθηκαν 40 εκατ. κιλά συσκευασίας– σχεδόν διπλάσια του αρχικού στόχου των 22 εκατ. μέχρι το τέλος του 2015.
- Πετύχαμε το στόχο να έχουμε 100% φοινικέλαιο από τον RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil) – δύο χρόνια νωρίτερα από τη δέσμευσή μας. Στο τέλος του 2014, το 70% του φοινικέλαιου της Mondelēz International ήταν ανιχνεύσιμο στην πηγή.
- Εντός του στόχου για προμήθειες Α’ Υλών από βιώσιμες πηγές. Στο τέλος του 2014, το 12% του κακάο, το 61% του καφέ και το 60% των μπισκότων που διατίθενται στη δυτική Ευρώπη προέρχονται από αειφόρες πηγές.
- Χρειάζεται ακόμα βελτίωση για τους στόχους της μείωσης κατανάλωσης νερού και ενέργειας στη βιομηχανία κατά 15% μέχρι το τέλος του 2015. Στο τέλος του 2014, η χρήση του εισερχόμενου νερού μειώθηκε κατά 10% ανά τόνο προϊόντος, ενώ τα εργοστάσια παγκοσμίως μείωσαν την κατανάλωση ενέργειας ανά τόνο προϊόντος κατά 7%.
Υπεύθυνο Snacking
- Εντός του στόχου να προέρχεται το 25% των εσόδων από προϊόντα ‘Better Choice’ μέχρι το 2020. Το 2014, το 22,4% των εσόδων ήταν από επιλογές ‘Better Choice’, προϊόντα με αυστηρές θρεπτικές προδιαγραφές.
- Εντός του στόχου για αύξηση των προϊόντων που διατίθενται σε μεμονωμένες συσκευασίες κατά 25% μέχρι το 2020. Από το 2012, τα προϊόντα ελεγχόμενης ποσότητας αυξήθηκαν κατά 16%.
- Κάνουμε σημαντική πρόοδο στους διατροφικούς στόχους. Από το 2012, αυξήθηκε η περιεκτικότητα σε σιτηρά ολικής άλεσης κατά 23% στα προϊόντα μας, και είμαστε εντός του στόχου να πετύχουμε το 25% στην περιεκτικότητα μέχρι το 2020. Είμαστε εντός του στόχου να μειώσουμε το νάτριο κατά 10% μέχρι το 2020, καθώς έχουμε ήδη μειώσει κατά 2% στα προϊόντα μας από το 2012. Χρειάζεται ακόμα βελτίωση στο στόχο να μειώσουμε τα κορεσμένα λίπη κατά 10% μέχρι το 2020. Στο τέλος του 2014, τα κορεσμένα λίπη μειώθηκαν στα προϊόντα μας κατά 1%.
- Ενισχύουμε την πολιτική για τις διαφημίσεις σε παιδιά. Ξεκινώντας από το 2016, δεν θα διαφημίζουμε απευθείας σε παιδιά κάτω των 12 ετών, ανεξάρτητα από το διατροφικό προφίλ του προϊόντος.
Ασφάλεια
- Εντός του στόχου να πετύχουμε τις επιδόσεις στην ασφάλεια. Το 2014 συγκριτικά με το 2013, πετύχαμε μείωση 24% στον δείκτη ατυχημάτων για όλους τους εργαζόμενους στη βιομηχανία.
- Εντός του στόχου να πετύχουμε πιστοποίηση FSSC 22000 (Πιστοποίηση Ασφάλειας Συστημάτων Τροφίμων) σε όλες τις παραγωγικές μονάδες μέχρι το 2015. Το 2014 πιστοποιήθηκε το 90% των εργοστασίων.
Κοινότητες
- Εντός του στόχου να επενδύσουμε 50 εκατ. δολ. σε προγράμματα που υποστηρίζουν ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής. Το 2014, διαθέσαμε περισσότερα από 30 εκατ. δολ. (64%) σε προγράμματα σε 13 χώρες.