Νέα προϊόντα με έμφαση την επαυξημένη γευστική εμπειρία, την υγιεινή διατροφή και το νέο τρόπο παρουσίασης βάζει στην αγορά των ψητοπωλείων εντός κι εκτός Ελλάδας η εταιρεία Μέγας Γύρος.
Μετά από έρευνα τριών χρόνων κι επένδυση 2,2 εκατομμυρίων ευρώ στις γραμμές παραγωγής στο εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο λανσάρεται φέτος ο προψημένος γύρος. Παράλληλα επιδιώκει να χτίσει «μπαρίστες» του γύρου, τους γκριλίστες…
«Tο προϊόν έχει παγκόσμια εμβέλεια. Υπάρχει η ζήτηση στο πλαίσιο της ανάπτυξης της εθνικ κουζίνας για να μπει σε σάντουιτς σε διάφορους συνδυασμούς, oπότε προσφέρουμε τον προψημένο γύρο και έξω και στη λιανική, τόσο εντός Ελλάδος όσο κι εκτός» ανέφεραν στελέχη της εταιρείας στο πλαίσιο του δεύτερου συνεδρίου με θέμα το Marketing στην εστίαση που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια η εταιρεία με στόχο να ενημερώσει τους κορυφαίους συνεργάτες της.
Όπως αναφέρει ο Νικόλαος Λούστας CEO της Mega Yeeros το προϊόν είναι «παγκόσμιο trend». Σημειώνεται ότι η εταιρεία που το 2017 κατέγραψε τζίρο 27,800 εκατ. στην Ελλάδα και περίπου 8,5 εκατ. στις ΗΠΑ έχει παρουσία σε σχεδόν 2000 ψητοπωλεία στην Ελλάδα, αλλά και σε 24 πολιτείες των ΗΠΑ, τον Παναμά, όπου συνεργάτης της έχει ανοίξει σε λίγο χρονικό διάστημα 10 μαγαζιά, τα λεγόμενα Suvlo και το Ντουμπάι.
Μάλιστα με επικοινωνιακή στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νέα προϊόντα αλλά κι έμφαση σε μια νέα προσέγγιση του γύρου ως φαγητού στοχεύει να αναδείξει περαιτέρω το προϊόν εντός κι εκτός συνόρων. «Η νέα γενιά στρέφεται στο γύρο» αναφέρουν στελέχη της εταιρείας και τονίζουν ότι πλέον στο γρήγορο φαγητό το “βρώμικο” δεν είναι trendy, αντίθετα το υγιεινό κι αυτό που έχει να δώσει έντονη εμπειρία στον καταναλωτή.
Έτσι η Mega Yeeros θέλοντας να χτίσει τους baristes των ψητοπωλείων, να δώσει δηλαδή έμφαση στην ποιότητα της παρασκευής οργανώνει ένα διαγωνισμό, υπό την εποπτεία του Δημήτρη Σκαρμούτσου, για ένα εξάμηνο, για την ανάδειξη του καλύτερου ψήστη, του λεγόμενου, όπως είπε, ο κ. Λούστας, grilista.
Ο συνολικός τζίρος στον κατεψυγμένο γύρο ανέρχεται στα 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο συνολικός τζίρος στην Ελλάδα του φρέσκου γύρου, σε κρεοπωλεία και ψητοπωλεία, στο 1 δισεκ. ευρώ.
Πάντως η κατανάλωση αναμένεται να ανέβει συνολικά στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου. Όπως ανέφερε στο ίδιο συνέδριο ο Δημήτρης Μαύρος CEO της MRB επικαλούμενος ποιοτικές μετρήσεις της εταιρίας το κλίμα σταδιακά αλλάζει στην αγορά κι ο καταναλωτής εμφανίζεται έτοιμος να καταναλώσει περισσότερο. «Ανακάμπτει η αγορά» τόνισε και επικαλέστηκε το δείκτη που αναφέρεται στην εκτίμηση για την πορεία της οικονομίας των πολιτών. «Το 54% από το 70% που ήταν ανέρχεται το ποσοστό των πολιτών που έχουν απαισιόδοξη εικόνα» τόνισε ο κ. Μαύρος. Επίσης σημείωσε ότι ο καταναλωτής, ειδικά ο γκουρμέ που αναζητεί γευστική εμπειρία αναζητά νέες προτάσεις στην αγορά, κάτι που μπορεί να επωφεληθούν τα ψητοπωλεία.