Oι ready-to-drink παγωμένοι καφέδες της κορυφαίας εταιρείας στην Ελλάδα* είναι πλέον διαθέσιμοι με νέο όνομα, πιο ομοιόμορφη, αναβαθμισμένη συσκευασία και βελτιωμένη συνταγή. Η δημοφιλής μάρκα παγωμένου καφέ, που ήταν γνωστή ως ENERGY COFFEE, θα διαθέτει πλέον τα προϊόντα της στα καταστήματα ως HELL ICE COFFEE, με πιο ισχυρή, ανεξάρτητη εμφάνιση και επικοινωνία από τη μητρική εταιρεία.
Η HELL λάνσαρε στην Ελλάδα τη σειρά ENERGY COFFEE το καλοκαίρι του 2020, με 3 γεύσεις. Η υψηλή ποιότητα, το γνήσιο ουγγρικό γάλα, τα εκχυλίσματα καφέ Arabica και Robusta και η αρμονική γεύση κέρδισαν γρήγορα την αγάπη των καταναλωτών: μέχρι το 2021, η σειρά ήταν πρώτη στην ελληνική αγορά λιανικής πώλησης έτοιμου παγωμένου καφέ, τόσο σε αξία όσο και σε αριθμό πωλήσεων και διατηρεί αυτή τη θέση εδώ και δύο χρόνια. Επιπλέον, τα ENERGY COFFEE αποτελούν πια μια μεγάλη οικογένεια στην Ελλάδα, καθώς οι λάτρεις του κλασικού παγωμένου καφέ μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε 7 γεύσεις. Εκτός των Latte, Cappuccino και Double Espresso, υπάρχει το Salted Caramel για όσους αναζητούν κάτι ξεχωριστό, ενώ όσοι ακολουθούν συγκεκριμένη δίαιτα το Slim Latte χωρίς προσθήκη ζάχαρης και το Coconut χωρίς λακτόζη είναι η τέλεια επιλογή. Το Black Coffee από την άλλη είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για τους Έλληνες καταναλωτές βασισμένο στην ελληνική γεύση.
Ωστόσο, λίγα χρόνια μετά το λανσάρισμα και την εκπληκτική πορεία της εταιρείας, ήρθε η ώρα οι δύο μεγάλες εταιρείες, HELL ENERGY και ENERGY COFFEE, να διαχωριστούν μεταξύ τους, τόσο στρατηγικά όσο και δημιουργικά. Σε πρώτη φάση, η σειρά αλλάζει όνομα, έτσι ώστε οι λάτρεις του παγωμένου καφέ να βρίσκουν πλέον πιο εύκολα τα προϊόντα στα ράφια ως HELL ICE COFFEE. Παράλληλα με την αλλαγή του ονόματος, θα ανανεωθεί και η συσκευασία του αλουμινένιου και πλήρως ανακυκλώσιμου κουτιού των 250 ml, δίνοντας σε ολόκληρη την γκάμα των προϊόντων έναν πιο συνεπή, καθαρό σχεδιασμό. Μάλιστα κάποιοι θα μπορέσουν να ανακαλύψουν μικρές βελτιώσεις στη συνταγή.
«Είχε έρθει η ώρα να τελειοποιήσουμε τη συσκευασία και τη σύνθεση των παγωμένων καφέδων μας. Θέλαμε να εντάξουμε το brand πιο ξεκάθαρα στην κατηγορία του καφέ, ώστε όλοι να γνωρίζουν τί να περιμένουν από αυτά τα ροφήματα: δροσερό, έντονο, χαλαρό στυλ, υψηλή ποιότητα, μεγάλη ποικιλία γεύσεων, πραγματικό εκχύλισμα καφέ και τουλάχιστον 40mg/100ml καφεΐνης. Όλα αυτά φυσικά σε πλήρως ανακυκλώσιμες συσκευασίες.», δήλωσε η Dóra Szekeres, Senior Brand Manager της HELL ICE COFFEE.
Το rebranding υποστηρίζεται από μια μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ. Στις αρχές Μαρτίου, η HELL ICE COFFEE εγκαινίασε τις δικές της σελίδες στο Facebook, το Instagram και το TikTok, ενώ τον Απρίλιο, διαδικτυακές, τηλεοπτικές και υπαίθριες διαφημίσεις θα προωθήσουν το ανανεωμένο brand στις διεθνείς αγορές, καθώς οι HELL ICE COFFEE είναι πλέον διαθέσιμοι σε σχεδόν 30 χώρες.
*όσον αφορά στις πωλήσεις (Nielsen 2022)