Έπειτα από μία χρονιά που άλλαξε τον κόσμο και οι λέξεις «μαζί» και «κοντά» απέκτησαν διαφορετικό νόημα, η Lacta αναγνωρίζει τη σημασία της αγάπης και καλεί τους καταναλωτές να τη μοιραστούν με τη νέα συλλεκτική συσκευασία.
Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, η Lacta αφαιρεί το λογότυπό της από την πιο αναγνωρίσιμη συσκευασία, παραχωρώντας τη θέση του στη λέξη «Love», την «καρδιά» της μάρκας.
Σε έναν κόσμο που η προσωπική επαφή είναι δύσκολη και οι μέρες περνούν χωρίς να βλέπουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα, η Lacta υπενθυμίζει ότι η αγάπη είναι για να τη μοιράζεσαι με όποιον εσύ θες. Μία πανανθρώπινη αξία που σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, μας ενώνει ώστε να ανταπεξέλθουμε στις νέες συνθήκες της καθημερινότητας.
Σε μία περίοδο που το «μαζί» γίνεται απαγορευτικό, η νέα καμπάνια #ShareTheLove ενώνει τους καταναλωτές και τους καλεί να μοιραστούν τη δική τους σοκολάτα με τους δικούς τους ανθρώπους γιατί όταν η πραγματικότητα μας χωρίζει, υπάρχει κάτι που μας κρατάει μαζί.