Στην 29η Διεθνή Έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) PLMA 2015, η οποία διεξήχθη από τις 19 έως τις 20 Μαΐου 2015 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, συμμετείχε η Enterprise Greece.
Η PLMA αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (τροφίμων και μη) στον κόσμο προσελκύοντας περισσότερους από 12.000 εμπορικούς επισκέπτες από 115 χώρες και στην οποία συμμετέχουν 2.500 εκθέτες από 60 χώρες. Η έκθεση έχει πολύ μεγάλο ειδικό βάρος στο χώρο των τροφίμων λόγω της ανοδικής πορείας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στις αλυσίδες λιανικής πώλησης.
Στόχος της Enterprise Greece είναι η καλύτερη δυνατή παρουσία και υποστήριξη των Ελλήνων εκθετών μέσω της άρτιας οργάνωσης της εθνικής συμμετοχής.
Στη φετινή διοργάνωση, το εθνικό περίπτερο διπλασιάστηκε σε μέγεθος καλύπτοντας τριακόσια τετραγωνικά μέτρα (300m2) με τη συμμετοχή 19 δυναμικών εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου των τροφίμων, οι οποίες παρουσίασαν εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα διατροφής.
Το ενδιαφέρον των ξένων επισκεπτών για τα ελληνικά τρόφιμα ήταν πολύ μεγάλο με καταγεγραμμένες περισσότερες από 600 επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ των Ελλήνων εξαγωγέων και των επισκεπτών-επαγγελματιών, πολλές από τις οποίες ανοίγουν προοπτικές για περαιτέρω διείσδυση των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.
Όπως αναφέρεται, η μεγάλη πλειοψηφία των εκθετών έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη από την συμμετοχή τους στην έκθεση τονίζοντας την μεγαλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια επισκεψιμότητα αλλά και την κατά κοινή ομολογία αναβαθμισμένη παρουσία του ελληνικού περιπτέρου και οργάνωση της συμμετοχής από την Enterprise Greece.
Με τους Έλληνες εκθέτες συνομίλησαν και αντάλλαξαν απόψεις τόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece κ. Βελισσάριος Δότσης όσο και ο Οικονομικός και Εμπορικός Σύμβουλος της Ελληνικής Πρεσβείας, κ. Νίκος Θωμόπουλος, ο οποίος τίμησε με την παρουσία του την εθνική συμμετοχή.
H Enterprise Greece σχεδιάζει για το 2016 μια σειρά ενεργειών για την ακόμα καλύτερη ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση PLMA. Οι ενέργειες αυτές σε συνδυασμό με τη συγκέντρωση του συνόλου των συμμετεχουσών ελληνικών επιχειρήσεων στην έκθεση κάτω από την ομπρέλα της Enterprise Greece, εκτιμάται ότι θα έχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους Έλληνες εξαγωγείς και την δημιουργία ισχυρής εικόνας του κλάδου των τροφίμων στο εξωτερικό.