Ειδήσεις
Home / Top Slider / Granarolo: Οι στόχοι για την ελληνική αγορά – Το joint venture στην QBI

Granarolo: Οι στόχοι για την ελληνική αγορά – Το joint venture στην QBI

Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική αγορά, τα Βαλκάνια και την Κύπρο, ξεκινάει την δραστηριοποίησή του στην Ελλάδα ο ιταλικός όμιλος Granarolo, μέσω της Quality Brands International (QBI), την οποία ελέγχει από κοινού με την ΟΠΤΙΜΑ της οικογένειας Παντελιάδη.

Κατά την επίσημη παρουσίαση του joint venture, ο πρόεδρος του μεγαλύτερου ομίλου γαλακτοκομικών στην Ιταλία, κ. Gianpiero Calzolari, Granaroloδεν έκρυψε το ενδιαφέρον του για την εξαγορά κάποιας εγχώριας μονάδας παραγωγής γαλακτοκομικών στο μέλλον. Όπως ο ίδιος ανέφερε, οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν στην επέκταση του ομίλου στην ελληνική αγορά είναι η πολύ υψηλή κατά κεφαλή κατανάλωση τυριού στην Ελλάδα (η υψηλότερη στην Ευρώπη), όπως και δυνατότητα ανάπτυξης στα Βαλκάνια και την Κύπρο, μέσω της ελληνικής αγοράς και της QBI συγκεκριμένα, η οποία αναλαμβάνει αυτές τις αγορές, με το υπάρχον μάνατζμεντ, υπό τον κ. Μάκη Δεληδημήτρη.

Σημειώνεται ότι πλέον στην QBI ο όμιλος Granarolo συμμετέχει με ποσοστό 50,01%, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό ελέγχεται από την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ. Ο διευθύνων σύμβουλος της τελευταίας, κ. Στέφανος Παντελιάδης, ανέφερε ότι μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας προσβλέπει σε ανάπτυξη των εξαγωγών τόσο για την QBI, όσο και για την ΟΠΤΙΜΑ, εκτιμώντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες τουλάχιστον σε 22 από από τις 62 χώρες που δραστηριοποιείται σήμερα ο όμιλος Granarolo.

Σημειώνεται ότι η Granarolo (τα προϊόντα της οποίας διανέμει επί σειρά ετών η QBI), κατέχει ήδη το υψηλότερο μερίδιο (27%) στις πωλήσεις μοτσαρέλα στην Ελλάδα, όπως και στο μασκαρπόνε. Όπως ανέφερε ο κ. Calzolari, η QBI το 2018 αναμένει να πετύχει πωλήσεις 30 εκατ. ευρώ, έναντι 23 εκατ. ευρώ εφέτος.

Ο όμιλος Granarolo, ένας από τους κορυφαίους επιχειρηματικούς  ομίλους στην Ιταλία περιλαμβάνει δύο διαφορετικά και αλληλοσυμπληρούμενα μέρη: μια κοινοπραξία γαλακτοπαραγωγών – Granlatte – που δραστηριοποιείται στον τομέα της γεωργίας και στη συλλογή της πρώτης ύλης και μια ανώνυμη εταιρεία – Granarolo SpA – η οποία επεξεργάζεται και πωλεί το γάλα που παράγεται σε 16 εγκαταστάσεις σε όλη την Ιταλία, 2 εγκαταστάσεις στη Γαλλία, 1 στη Χιλή, 2 στη Βραζιλία και 1 στη Νέα Ζηλανδία.

Υπενθυμίζεται ότι η Granarolo αποτελεί εταίρο της Vivartia για την ιταλική αγορά, όπου διαθέτει γιαούρτια με το brand, Delta.

Ο όμιλος Granarolo αποτελεί τη σημαντικότερη αλυσίδα  εφοδιασμού σε γάλα στην Ιταλία, με κύριους μετόχους τους παραγωγικούς συνεταιρισμούς. Συνενώνει περίπου 1.000 γαλακτοπαραγωγούς, μία οργάνωση συλλογής γάλακτος από αγροκτήματα με 70 οχήματα, 1.200 οχήματα διανομής που παραδίδουν 850.000 μετρικούς τόνους ετησίως και εξυπηρετούν καθημερινά περίπου 50.000 σημεία πώλησης, απ’ όπου περίπου 11 εκατομμύρια  ιταλικές οικογένειες αγοράζουν προϊόντα Granarolo. Ο όμιλος διαθέτει σήμερα 7.000 κωδικούς προϊόντων (γάλα, γιαούρτι, τυριά, προσούτο, βαλσάμικο, ζυμαρικά κ.ά.), ενώ μόνο το 2016 πραγματοποίησε 10 εξαγορές.

Το 2016, ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε σε 1,2 δισ. ευρώ, ενώ μέχρι το 2019 ο όμιλος προσβλέπει σε τζίρο 1,5 δισ. ευρώ, από τα οποία το 40% θα προέρχεται από εξαγωγές.