Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Για τρεις μέρες έκανε η Heineken την Αθήνα «Πόλη των Πρωταθλητών»

Για τρεις μέρες έκανε η Heineken την Αθήνα «Πόλη των Πρωταθλητών»

Ένα επικό ματς χρειάζεται μια επική προβολή, και για αυτό η Heineken® με το “City of Champions συγκέντρωσε φιλάθλους από όλο τον κόσμο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα. Φέτος επιλέχθηκε η Αθήνα ως «Πόλη των Πρωταθλητών», για να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία για τον τελικό του UEFA Champions League, μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Λίβερπουλ.

Το συναρπαστικό σαββατοκύριακο ξεκίνησε την Παρασκευή το βράδυ. Στην ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, με θέα το λεκανοπέδιο της Αθήνας, εκλεκτοί καλεσμένοι και φίλαθλοι από όλο τον κόσμο απολάμβαναν μία Heineken όταν ο νικητής του 1998 UEFA Champions League, Φερνάντο Μοριέντες, έκανε την έκπληξη περνώντας μέσα από μια «τζαμαρία» από ζάχαρη! Έτσι, οι τυχεροί παρευρισκόμενοι συνομίλησαν μαζί του και τον ρώτησαν ποια από τις πρώην ομάδες του θα υποστήριζε.

Την επόμενη ημέρα του “City of Champions” ο Μοριέντες ξανασυναντήθηκε με τον Κριστιάν Καρεμπέ, τον πρώην συμπαίχτη του από την Ρεάλ Μαδρίτης στην παραλία του Bolivar! Με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα αναπόλησαν τη νίκη τους με 1-0 στο UEFA Champions League επί της φοβερής Γιουβέντους, που τότε είχε στην ενδεκάδα της τους Ζιντάν, Ντάβιντς και Ντελ Πιέρο. Η συνάντηση του Καρεμπέ με τους φιλάθλους ήταν γεμάτη αναμνήσεις, καθώς ο πρωταθλητής θυμήθηκε την εποχή που έπαιζε στον Ολυμπιακό.

Η κορύφωση του “City of Champions ήταν η κινηματογραφική προβολή του αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης εναντίον της Λίβερπουλ στην καρδιά του ιστορικού Ζαππείου, με οικοδέσποινά την Έλενα Παπαβασιλείου. Η μοναδική αρχιτεκτονική του περιστυλίου συνδυάστηκε με προβολές 270ο, προσφέροντας ακόμα πιο συναρπαστικές ποδοσφαιρικές στιγμές.

Οι παραπάνω εκδηλώσεις έλαβαν μεγάλη προβολή και δημοσιότητα, τόσο από τα παραδοσιακά Μ.Μ.Ε., όσο και από τα social media, δίνοντας άλλη μία ευκαιρία προβολής της Αθήνας και της Ελλάδας ως δημοφιλείς προορισμούς.

Ο Φερνάντο Μοριέντες, πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και της Λίβερπουλ, είπε: «Οι φίλαθλοι πάντα έπαιζαν τεράστιο ρόλο στην ποδοσφαιρική καριέρα μου, οπότε η δυνατότητα να είμαι στην ίδια ομάδα με τη Heineken® και μαζί να κάνουμε έκπληξη στους φιλάθλους ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα κι ελπίζω και για αυτούς. Ανυπομονώ να μοιραστούμε κι άλλες τέτοιες στιγμές την επόμενη σεζόν».

Ο Κριστιάν Καρεμπέ, πρώην παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και του Ολυμπιακού, ανέφερε: «Το να ξαναβρεθώ με τον πρώην συμπαίκτη μου Μοριέντες στην επέτειο των 20 χρόνων από την πρώτη μας νίκη στο UEFA Champions League μου ξύπνησε πολλές αναμνήσεις. Κάποιες φορές το ποδόσφαιρο είναι σαν χολιγουντιανή ταινία, με εκπλήξεις και ανατροπές, και ο φετινός τελικός προσέφερε ένα μεγάλο θέαμα, με την Ρεάλ Μαδρίτης ‘στέφεται’ ηρωική νικήτρια».

Η καμπάνια της Heineken® 2018 UEFA Champions League, “Share the Drama”, έχει ως στόχο να μοιραστεί τον ενθουσιασμό και τις «δραματικές» στιγμές που προσφέρει η κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση. Το “City of Champions”, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα προσφέρει στους οπαδούς την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ήρωες που έχουν χαρίσει θρυλικές ποδοσφαιρικές στιγμές.

Συνολικά, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει εκ νέου το μοναδικό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, το οποίο είναι πολυδιάστατο και μπορεί να αγκαλιάσει διαφόρων ειδών προορισμούς και δραστηριότητες. Παράλληλα, η φετινή δράση αντικατοπτρίζει τη μοναδικότητα της Αθήνας ως ενός σημαντικού τουριστικού προορισμού και τις προοπτικές περαιτέρω ανάδειξης και ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος της πρωτεύουσας.

Μοιραστείτε τοEmail this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+