Την επιδότηση συμμετοχής των μελών του στο προσεχές εμπορικό γεγονός της πόλης, την Freskon 2016, καθώς και στην επετειακή διοργάνωση της 81ης ΔΕΘ, αποφάσισε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, μετά την επιτυχία που είχαν οι προηγούμενες, ανάλογες, πρωτοβουλίες του για την 80ή ΔΕΘ και τις διεθνείς κλαδικές εκθέσεις Ηotelia, Infacoma-Aquatherm και Detrop- Artozyma.
H Freskon 2016 διοργανώνεται από τη ΔΕΘ- Helexpo και θα πραγματοποιηθεί από 21 έως 23 Απριλίου 2016, στα Περίπτερα 12, 13 και 15 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη έκθεση αποτελεί σημαντικό βήμα για την προβολή των ελληνικών επιχειρήσεων και τη σύναψη νέων συνεργασιών, το ΕΒΕΘ καλεί τα μέλη του να πάρουν μέρος, λαμβάνοντας επιδότηση από το Επιμελητήριο. Οι επιδοτούμενες επιχειρήσεις θα εγκατασταθούν σε σταντ εμβαδού 9 τ.μ. ή 12 τ.μ., που θα διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό.
Η Freskon
Στη φετινή Freskon ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στο πρόγραμμα «Freskon Hosted Buyers» όπου προβλέπεται η φιλοξενία περισσότερων από 150 αγοραστών από 30 και πλέον χώρες. Στο πλαίσιο του προγράμματος θα φιλοξενηθούν αγοραστές από χώρες όπως Κίνα, Ινδία, οι οποίες πλέον εντάσσονται στις διακρατικές διαπιστευμένες επαγγελματικές σχέσεις της χώρας μας και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εξωστρεφείς επιχειρήσεις.
Έμφαση έχει δοθεί και στην υλοποίηση παράλληλων εκδηλώσεων οι οποίες θα διοργανωθούν κατά τη διάρκεια της Freskon και έχουν ως στόχο την ανάδειξη της έκθεσης σε ένα σύγχρονο προϊόν που ενημερώνει και πληροφορεί σε ζητήματα αιχμής αλλά και δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Έτσι στις παράλληλες εκδηλώσεις εντάσσονται το «1ο Διεθνές συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά & το Σπαράγγι» αλλά και το πρόγραμμα FreshCon market (super markets b2b point).
Το συνέδριο για τα Πράσινα Λαχανικά & το Σπαράγγι φιλοδοξεί να ενημερώσει τους Έλληνες παραγωγούς για τις σύγχρονες τάσεις στα πράσινα λαχανικά και το σπαράγγι, το ρόλο της συσκευασίας, τις καινοτόμες μορφές καλλιέργειας, τις απαιτήσεις των καταναλωτών, αλλά και τα προϊόντα εκείνα που δείχνουν να έχουν ένα ευοίωνο μέλλον.
Το «Freshcon market» έχει σαν στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες super market που ελέγχουν ένα σημαντικό δίκτυο διανομής, με παραγωγούς δημιουργώντας προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών.