Ελαφρά υποχώρηση κατά 1,8% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Danone κατά το 3ο τρίμηνο του έτους, φθάνοντας τα 5,54 δισ. ευρώ, ενώ σε όρους like for like (συγκρίσιμες πωλήσεις, που δεν περιλαμβάνουν τις επιπτώσεις των διακυμάνσεων των νομισματικών ισοτιμιών), οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1%.
Η επιβράδυνση αυτή των πωλήσεων εκτιμάται ότι είναι η μεγαλύτερη που παρουσιάζει η εταιρεία κατά την τελευταία δεκαετία και οφείλεται κυρίως στην επιβράδυνση που παρουσιάζουν οι πωλήσεις βρεφικών τροφών στην αγορά της Κίνας.
«Η Κίνα βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο, δημιουργώντας βραχυπρόθεσμη μεταβλητότητα και επηρεάζοντας αρνητικά την ανάπτυξη των πωλήσεών μας», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος, Emmanuel Faber, κάνοντας λόγο για ρυθμιστικές αλλαγές στη κινεζική νομοθεσία για τις βρεφικές τροφές, που δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για ανάπτυξη των πωλήσεων like for like κατά 3%-5% για το σύνολο της χρήσης.