Ο γαλλικός γίγαντας των γαλακτοκομικών, Danone, λανσάρει στις ΗΠΑ μια νέα σειρά από γιαούρτι χωρίς λακτόζη, υπό το σήμα Activia.
Το Activia Lactose Free Yogurt διατίθεται στις γεύσεις μαύρο κεράσι, ροδάκινο, φράουλα και βανίλια. Κάθε κύπελλο περιέχει δισεκατομμύρια ζωντανά και ενεργά προβιοτικά, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η Danone δήλωσε ότι το 25% των Αμερικανών καταναλωτών παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη και η αποφυγή της αυξάνεται, ιδιαίτερα στους νέους. Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά για τρόφιμα χωρίς λακτόζη και αντιπροσώπευαν το 25% των παγκόσμιων πωλήσεων το 2015.
Η Danone δήλωσε ότι τα γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά δεν έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να αντιμετωπίσουν τα συνηθισμένα συμπτώματα που σχετίζονται με την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων από τα άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη.
Τα νέα γιαούρτια Activia Lactose Free παρέχουν τα ίδια πλεονεκτήματα με όλα τα άλλα προϊόντα της Activia, καθώς και την ίδια γεύση, αναφέρεται.