Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Coca Cola 3E: Το Youth Empowered διευρύνεται με Metro και Microsoft

Coca Cola 3E: Το Youth Empowered διευρύνεται με Metro και Microsoft

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε στρατηγικές συνεργασίες μαζί με σημαντικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα για να προσφέρουν στους νέους ακόμα περισσότερα εφόδια ώστε να πετύχουν τη θετική αλλαγή που ονειρεύονται στην επαγγελματική τους πορεία.

Με αφετηρία το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο για το 2018 που πραγματοποιείται στον Βόλο, η METRO AEBΕ, η εταιρεία που διαθέτει τις αλυσίδες My market και METRO Cash & Carry, αναλαμβάνει στρατηγικός συνεργάτης απασχόλησης και η Microsoft στρατηγικός συνεργάτης ψηφιακών δεξιοτήτων.

Συγκεκριμένα, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Youth Empowered, η METRO AEBE, ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 10.500 εργαζομένους, θα προσφέρει ευκαιρίες στους νέους του προγράμματος να ενταχθούν σε θέσεις εργασίας στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων που διαθέτει, καθώς και καθοδήγηση μέσα από έμπειρα στελέχη της αγοράς που θα λειτουργήσουν ως μέντορες. Η Microsoft, μία εταιρεία που αποτελεί επιλογή καριέρας για τη νέα γενιά, θα βοηθήσει τους  νέους να  ενισχύσουν τις δεξιότητές τους με την τεχνολογία και να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν την αξία και τη χρήση εργαλείων επαγγελματικής προβολής, όπως το LinkedIn, αλλά και θα εκπαιδευτούν σε προγράμματα παραγωγικότητας (Office).

 

Στον Βόλο το πρώτο σεμινάριο του 2018 με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα στον Βόλο, ξεκίνησε το τρίτο κατά σειρά εκπαιδευτικό σεμινάριο του προγράμματος Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Από 20 έως 23 Μαρτίου 2018, 100  νέοι και νέες, 18-30 ετών από τον Βόλο και την υπόλοιπη Θεσσαλία, θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα και μέσα σε τέσσερις παραγωγικές ημέρες, θα αποκομίσουν γνώσεις και δεξιότητες, απαραίτητες για τη σημερινή αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα της πρώτης ημέρας επικεντρώθηκε στις προσωπικές δεξιότητες και στη σωστή προετοιμασία για μια επιτυχημένη συνέντευξη, μέσα από προσομοίωση. Τη δεύτερη μέρα, οι νέοι έμαθαν πως να χρησιμοποιούν έξυπνα και αποτελεσματικά τα social media για να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό προφίλ για μελλοντικούς εργοδότες.

Η τρίτη ημέρα, θα εφοδιάσει τους νέους συμμετέχοντες με βασικές γνώσεις Οικονομικών και Project Management, ενώ το σεμινάριο ολοκληρώνεται με τεχνικές πωλήσεων και διαπραγματεύσεων.

Μαζί τους, σε ρόλο μέντορα, βρίσκονται 50 στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον αλλά και των συνεργατών του προγράμματος, οι οποίοι συμμετέχουν εθελοντικά, με στόχο να καθοδηγήσουν τους νέους, να τους μεταφέρουν γνώση και εμπειρία και να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους.  Η συμμετοχή στο πρόγραμμα Youth Empowered συνοδεύεται από βεβαίωση παρακολούθησης ενώ οι νέοι θα παραλάβουν βίντεο από την προσωπική τους συνέντευξη, καθώς και ατομική επαγγελματική φωτογραφία.

«Φέτος, το Youth Empowered διευρύνεται για να δώσει νέες δεξιότητες και περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης στους νέους. Με τη METRO ΑΕΒΕ και τη Microsoft, μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τις ευκαιρίες που πρέπει να έχουν οι νέοι στη χώρα μας. Στόχος μας να δώσουμε μαζί στη νέα γενιά τα εφόδια και την υποστήριξη που χρειάζεται για να κάνει με αυτοπεποίθηση το επόμενο βήμα στην επαγγελματική της πορεία», δήλωσε η Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

«Για τη METRO ΑΕΒΕ από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της το 1976 έως σήμερα, η εκπαίδευση και η εξέλιξη των εργαζομένων αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με ιδιαίτερη έμφαση στους νέους & τις νέες που κάνουν τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα. Η συνεργασία μας με την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο του προγράμματος Youth Empowered, μας δίνει μεγάλη χαρά, γιατί συμμετέχοντας ενεργά στη συμβουλευτική εργασίας προς τα νέα παιδιά, ενισχύουμε την επαγγελματική, αλλά και την προσωπική τους ανάπτυξη & εξέλιξη, δημιουργώντας άρτιες προσωπικότητες για την αγορά εργασίας του μέλλοντος στη χώρα μας», δήλωσε η Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO AEBE.

«Τα τελευταία χρόνια, μέσω των προγραμμάτων ψηφιακής εκμάθησης, η Microsoft στην Ελλάδα έχει καταφέρει να βοηθήσει περισσότερους από 100.000 νέους να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αναγκαίες για την αγορά εργασίας, ή τη δημιουργία καινοτόμων επιχειρήσεων. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας σε μια τόσο σημαντική πρωτοβουλία όπως το Youth Empowered, και ελπίζουμε να δώσουμε πρόσβαση στην τεχνολογία σε όσο το δυνατόν περισσότερους νέους. Όσο η τεχνολογία προοδεύει και εξελίσσεται, έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε πως κανείς δε μένει πίσω», δήλωσε ο Τίμος Πλατσάς, Επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Microsoft Κεντρικής & Ανατολής Ευρώπης.

Η συνεργασία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με τη METRO AEBE και τη Microsoft θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος τόσο στο επόμενο εκπαιδευτικό σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το 2018, όσο και μέσω της διαδραστικής  πλατφόρμας e-learning, το www.youthempowered.gr που προσφέρει επιπλέον εκπαιδευτικό υλικό, δωρεάν προσωπικό τεστ αξιολόγησης και διαδραστικές παρουσιάσεις από τους μέντορες του προγράμματος.

To Youth Empowered ξεκίνησε το 2017 σε συνεργασία με περισσότερες από 10 εταιρείες, οργανισμούς, και στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr, για να δώσει στους νέους 18-30 ετών που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης. Στόχος του προγράμματος είναι μέχρι το 2020, να βοηθήσει 20.000 νέους, ώστε να θέσουν τις βάσεις για το μέλλον τους. Μέχρι σήμερα στην διαδικτυακή πλατφόρμα οι συμμετέχοντες έχουν ξεπεράσει τους 3.000 ενώ ήδη περισσότεροι από 150 νέοι έχουν συμμετάσχει στα σεμινάρια Youth Empowered που πραγματοποιήθηκαν στο Ηράκλειο Κρήτης και στη Θεσσαλονίκη.

Το Youth Empowered εντάσσεται στην ευρύτερη πλατφόρμα προγραμμάτων της CocaCola Τρία Έψιλον  και της CocaCola που απευθύνονται στους νέους της χώρας μας με στόχο να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν έμπρακτα στην αναζήτηση εργασίας, στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται. Από το 2015 έως και σήμερα, περίπου 4.000 νέοι έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα, όπως το Πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας Youth Empowered, οι Σχολές Επιχειρηματικότητας, αλλά και το πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, μια πρωτοβουλία των Global Shapers Athens Hub που υποστηρίζεται ενεργά, μεταξύ άλλων, από τo Ίδρυμα της Coca-Cola (Τhe Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola.