Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Carlsberg: Μείωση πωλήσεων στο 1ο τρίμηνο

Carlsberg: Μείωση πωλήσεων στο 1ο τρίμηνο

Μείωση πωλήσεων μεγαλύτερη της αναμενόμενης, ανακοίνωσε η Carlsberg για το α’ τρίμηνο, εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων στην κινεζική αγορά και των διακυμάνσεων στις συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% σε 13,01 δισ. κορώνες Δανίας (1,99 δισ. δολάρια), τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο πωλήσεις 13,18 δισ.

Οι πωλήσεις στην Ασία, μία από τις κύριες περιοχές ανάπτυξης της ζυθοποιίας, υποχώρησαν κατά 0,7% σε 3,5 δισ. κορώνες. Αντίθετα, οι αναλυτές περίμεναν μια αύξηση της τάξης του 2%. Η εταιρεία τόνισε ότι η ανάπτυξη της αγοράς μπύρας στην Ασία σηματοδοτήθηκε από συνεχιζόμενη άνοδο σε αγορές όπως η Ινδία και το Νεπάλ και ταυτόχρονη πτώση 3%-4% στην Κίνα.

Στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης, τα καθαρά οργανικά έσοδα της δανέζικης εταιρείας υποχώρησαν κατά 20%, ενώ τα ταμειακά έσοδα σημείωσαν πτώση κατά 2%. Στη δυτική Ευρώπη τα οργανικά έσοδα διολίσθησαν κατά 3%.

Η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών λειτουργικών κερδών με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό το 2016, ενώ ανακοίνωσε ότι αναμένει μια αρνητική επίδραση των 550 εκατ. κορόνων, κυρίως από συναλλαγματικές διαφορές.