Ειδήσεις
Home / Top Slider / Εμφιαλωμένα αρωματισμένα νερά: Ανάπτυξη και πέντε τάσεις “κλειδιά”

Εμφιαλωμένα αρωματισμένα νερά: Ανάπτυξη και πέντε τάσεις “κλειδιά”

Πέντε βασικές τάσεις στην αγορά αρωματισμένων εμφιαλωμένων νερών εντοπίζει νέα έρευνα της εταιρείας συμβούλων για το χώρο της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, Zenith International. Η έρευνα αφορά τις καινοτομίες στην αγορά των αρωματισμένων νερών και εστιάζει σε 5 σημεία, τα οποία φαίνεται ότι χαρακτηρίζουν τα λανσαρίσματα που πραγματοποιήθηκαν στην συγκεκριμένη κατηγορία στην παγκόσμια αγορά κατά την τελευταία τριετία. Τα πέντε αυτά στοιχεία είναι: παιδιά, ενήλικες, τοπικές πρώτες ύλες, βότανα ή ανθοϊάματα και συσκευασία.
“Αυτές φαίνεται να είναι οι βασικές κινητήριες δυνάμεις για την τρέχουσα ανάπτυξη των προϊόντων και την καινοτομία σε όλο τον κόσμο», σχολιάζει ο πρόεδρος της Zenith, κ. Richard Hall. «Η παγκόσμια αγορά αρωματισμένου νερού αυξήθηκε κατά 4,2% το 2013, φθάνοντας σχεδόν τα 7 δισεκατομμύρια λίτρα. Όλες οι περιοχές παρουσίασαν ανάπτυξη, εκτός από τη Δυτική Ευρώπη, όπου σημειώθηκε μικρή μείωση».
«Τα αρωματισμένα νερά επιλέγονται συχνά ως το ιδανικό ποτό για όλη την ημέρα και για τα γεύματα, ιδιαίτερα για το μεσημεριανό. Πολλά από αυτά προωθούνται στους καταναλωτές ως προϊόν που βελτιώνει την ενυδάτωσή τους, με έναν πιο ευχάριστο τρόπο από το απλό νερό. Ταυτόχρονα, υπογραμμίζουν το γεγονός ότι είναι χαμηλά σε θερμίδες, καθιστώντας τα βασική επιλογή για όσους προσέχουν την υγεία και την γραμμή τους» αναφέρει ο κ. Hall.
Σημειώνεται ότι η έκθεση περιλαμβάνει περισσότερα από 60 προφίλ brands, τα οποία αναλύονται σε 12 κατηγορίες (παιδιά, ενήλικες, στέβια, φρούτα, εσπεριδοειδή, βότανα, περιορισμένη έκδοση, νέα προέλευση, νέα συσκευασία κ.ά.), σε πέντε γεωγραφικές περιοχές (Βόρεια Αμερική, Νότια Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικού).