Η ICAP συνδυάζοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες Customer Strategy & Loyalty με τις κορυφαίες τεχνολογικές πλατφόρμες στο είδος τους TALOS της εταιρίας ICON Platforms και Sitecore και σχετικές υπηρεσίες της ICON Platforms και Linakis Digital αντίστοιχα, σχεδίασε, υλοποίησε και έθεσε σε λειτουργία την τεχνολογική πλατφόρμα και υπηρεσίες υποστήριξης της υπηρεσίας yellowday της Τράπεζας Πειραιώς.
Με βάση τις προδιαγραφές της ομάδας User Experience, Loyalty & Digital Marketing, με την υποστήριξη άλλων ομάδων του Retail Banking της τράπεζας (Piraeus Direct Services, Πωλήσεις, Κάρτες κ.λπ.) καθώς και σε στενή συνεργασία με το Marketing & Communications και την Πληροφορική της τράπεζας, σχεδιάστηκε μία υπερσύγχρονη digital υπηρεσία που αποτελεί ένα μέρος της συνολικής στρατηγικής του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς προς την κατεύθυνση ανάπτυξης μιας πραγματικής Bank-Wide, Customer Loyalty πολιτικής.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη υπηρεσία εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και μοντέρνες μεθόδους customer engagement & motivation όπως το Gamification παρέχει μία μοναδική εμπειρία σε όλα τα ψηφιακά κανάλια επαφής των πελατών του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, προσπαθώντας στον κατάλληλο τόπο και χρόνο και με αξιοποίηση του mobility να καλύψει με υπηρεσίες και προϊόντα τις πραγματικές ανάγκες όσων έρχονται σε επαφή με την υπηρεσία yellowday. Οι προτάσεις είναι highly personalized και κάθε πελάτης αλλά και μη πελάτης της τράπεζας μπορεί να βρει εξαιρετικές προσφορές «που θα κάνουν την μέρα τους μία ξεχωριστή εμπειρία».
Όπως σημειώνεται, η λύση που υλοποιήθηκε αποτελεί μέρος του Customer Strategy Solutions & Services Portfolio της ICAP Management Consultants (www.icapconsultants.com) που ως στόχο έχει να υποστηρίζει τους πελάτες της να παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες και να αυξήσουν την ικανοποίηση υφιστάμενων πελατών, να αυξάνουν τους πελάτες και τις πωλήσεις τους καθώς και τη χρήση συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης.
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τη συνεργασία με τον όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς για την ανάπτυξη μιας πρωτοποριακής και μοντέρνας υπηρεσίας όπως το yellowday. Η εξαιρετική συνεργασία με τους ανθρώπους της τράπεζας και τους συνεργάτες μας δεν μπορούσε να μην είχε και ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Και εμείς όπως και η τράπεζα πιστεύουμε ότι η τεχνολογία μας παρέχει τη δυνατότητα να έρθουμε πιο κοντά στον τελικό καταναλωτή / πελάτη και στις ανάγκες του και να κτίσουμε μία πραγματική σχέση εμπιστοσύνης», ανέφερε ο Απόστολος Τσούμπρης, εκτελεστικός διευθυντής Management Consulting Ιδιωτικού τομέα της ICAP Group.