Ειδήσεις
Home / Εμπορευματα / Tα νέα trends που ωθούν την αγορά ζάχαρης

Tα νέα trends που ωθούν την αγορά ζάχαρης

Η πλειοψηφία των καταναλωτών που αγοράζει ζάχαρη για το ζεστό τους ρόφημα, αποφασίζει έχοντας ως βασικό κριτήριο την τιμή του προϊόντος. Για να αποφευχθεί μια κούρσα τιμών προς τα κάτω, οι βιομηχανίες πρέπει να ανακαλύψουν τρόπους που θα προσθέσουν αξία στο προϊόν τους, όπως είναι η παραγωγή αρωματισμένης ζάχαρης, ή τα sticks ζάχαρης.
Αυτά επισημαίνονται σε έρευνα της Canadean, η οποία διαπιστώνει ότι μεγάλο μέρος των καταναλωτών είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερα, για ένα καινοτόμο προϊόν ζάχαρης.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο – μια αγορά αποτιμάται σε 2 δις. λίρες Αγγλίας για το 2014 -, διαπίστωσε ότι το 30% των καταναλωτών προσθέτει ζάχαρη στο τσάι, τον καφέ ή τη ζεστή σοκολάτα του. Η έρευνα δείχνει ότι η χαμηλή τιμή είναι μακράν τα βασικότερο κριτήριο κατά την αγορά της ζάχαρης, με το 60% των καταναλωτών να δηλώνουν ότι οδηγούνται αποκλειστικά από την τιμή. Συγκριτικά, η ποιότητα – το δεύτερο βασικότερο κριτήριο – είναι σημαντικό μόνο στο 31% των καταναλωτών. Η συσκευασία και τα οφέλη για την υγεία είναι το λιγότερο σημαντικό για τους καταναλωτές, με μόνο 1% και 6%, αντίστοιχα.
Η Veronika Zhupanova, αναλύτρια της Canadean, αναφέρει: «Η επιθυμία για καλύτερη τιμή σημαίνει ότι οι βιομηχανίες που θέλουν να πουλήσουν ακριβότερα, θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι μεταφέρουν με σαφήνεια στους καταναλωτές γιατί θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον χρήματα.”

Αρωματική ζάχαρη      il_fullxfull.526260533_rmxt
Όταν στο πλαίσιο της έρευνας οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν ζάχαρη στα ζεστά ροφήματά τους, ρωτήθηκαν αν θα τους ενδιέφερε η προσθήκη αρωματισμένης ζάχαρης, όπως με άρωμα λεμόνι, μέντα, ή γεύση αλκοόλ (χωρίς να περιέχει αλκοόλ), πάνω από το ένα τρίτο (37%) εξέφρασε ενδιαφέρον, ενώ πάνω από το ένα τέταρτο (28%) ενδιαφέρθηκε για ζάχαρη που να περιέχει αλκοόλ.

Η Zhupanova αναφέρει ότι, «η αρωματική ζάχαρη προσθέτει στοιχεία διασκέδασης και καινοτομίας στη ρουτίνα παρασκευής του καθημερινού ζεστού ροφήματος και παρουσιάζει μια ευκαιρία για τους κατασκευαστές να προσθέσουν αξία, αλλά και να αναδείξουν την ποιότητα του προϊόντος τους μέσα από μία αρωματική εμπειρία.”
Sticks ζάχαρης
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 41% των Βρετανών καταναλωτών, απ’ όσους προσθέτουν ζάχαρη σε ζεστά ροφήματα, ενδιαφέρεται για τα sticks ζάχαρης. Πρόκειται για ένα ραβδάκι με κρυσταλλωμένη ζάχαρη στο κάτω μέρος, το οποίο σχεδιάστηκε για να γλυκάνει τα ζεστά ροφήματα, ενώ θεωρείται ότι προσθέτει… γοητεία στη διαδικασία της κατανάλωσης. Πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες (51%) είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον για να χρησιμοποιήσουν το stick ζάχαρης στο σπίτι, ενώ το 31% θα πλήρωνε περισσότερο για να το καταναλώσει εκτός σπιτιού (κρύα αγορά).
Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές αναζητούν να προσθέσουν νέες εμπειρίες στην παρασκευή των ροφημάτων τους. Επιπλέον, το stick ζάχαρης εκτιμάται ότι έχει τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί και στην αγορά των ζεστών αλκοολούχων ποτών.