Στον τετραπλασιασμό της παραγωγής της με την τοποθέτηση νέων γραμμών παραγωγής, στοχεύει η διοίκηση της ΑΗΒ Group ΑΕ, που παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη».
Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 7-10 εκατ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2017. Μέσω των επενδύσεων αυτών η εταιρεία θα λανσάρει και ανθρακούχο νερό, όπως και γυάλινες συσκευασίες για το βασικό της προϊόν.
Σημειώνεται ότι η δυνατότητα παραγωγής της εταιρείας σήμερα είναι 20.000 φιάλες την ώρα και 180 εκατ. φιάλες ετησίως.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, κ. Δημήτρης Τσέλιος, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, η ΑΗΒ Group εισήλθε στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013, με την κατασκευή σύγχρονης ελληνικής μονάδας εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού «Θεόνη», στο χωριό Βατσουνιά, του νομού Καρδίτσας.
Η εμφιάλωση του νερού πραγματοποιείται σε μία υπερσύγχρονη μονάδα που απασχολεί 40 άτομα προσωπικό και εγκαινιάστηκε το 2013, με αυτοχρηματοδοτούμενη επένδυση 5 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το σύνολο των επενδύσεων πραγματοποιείται με ίδια κεφάλαια, από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της οικογένειας Τσέλιου στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στη Ν. Υόρκη και στην Ατλάντα, όπου στην τελευταία διατηρεί αλυσίδα 6 εστιατορίων.
Η ΑΗΒ Group εξάγει το νερό «Θεόνη» σε 14 χώρες, με στόχο οι εξαγωγές της να αγγίξουν το 40% της παραγωγής. Στη διεθνή αγορά, οι εξαγωγές της εταιρείας σημειώνουν συνεχή ανοδική πορεία, με το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» να απολαμβάνουν ήδη καταναλωτές σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ.
Όπως ανέφερε ο κ. Τσέλιος, υπάρχει ήδη συμφωνία για εξαγωγές στην Κίνα, η οποία θα αρχίσει να υλοποιείται από το επόμενο έτος.
«Διαβατήριο» για τις αγορές του εξωτερικού, αποτελούν οι διεθνείς διακρίσεις ανώτερης γεύσης και ποιότητας, που έχει αποσπάσει η εταιρεία. Συγκεκριμένα, το 2016 το «Θεόνη» κατέκτησε την κορυφαία θέση ανώτερης γεύσης και ποιότητας στον 26ο διεθνή διαγωνισμό Berkley Springs, τον παλαιότερο και σημαντικότερο διαγωνισμό γευσιγνωσίας νερού, κερδίζοντας το Χρυσό Βραβείο ανάμεσα σε πλέον 700 συμμετοχές από ολόκληρο τον κόσμο. Αν και ξεκίνησε στην αγορά μόλις τον Απρίλιο του 2013, αυτή ήταν η 6η διεθνής διάκριση για το «Θεόνη» που έχει ήδη τιμηθεί με χρυσά βραβεία ανώτερης γεύσης στους διακεκριμένους ευρωπαϊκούς διαγωνισμούς «iTQi» (2014, 2015), «Monde Selection» (2015, 2016) και «DLG» (2016).
Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία προωθεί συμφωνίες προκειμένου να εισέλθει σε όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα (βρίσκεται σε ΑΒ και Γαλαξία), ενώ έχει συνάψει συμφωνία διανομής με την Λουξ –Μαρλαφέκας.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της εταιρείας «τρέχουν» με +30% και με αυτό το ρυθμό αναμένεται να κλείσει η χρονιά. Λόγω των υψηλών επενδύσεων η εταιρεία δεν παρουσιάζει ακόμη κέρδη, ενώ ο τζίρος που αφορά τις εγχώριες πωλήσεις, διαμορφώνεται περί τα 4,5 εκατ. ευρώ.