Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, από το περίπτερο της Creta Farms πέρασαν περίπου 10.000 επισκέπτες, ενώ τα σχόλια που συγκέντρωσαν τα προϊόντα και οι καινοτομίες της εταιρίας από τους παρευρισκόμενους ήταν εξαιρετικά, αναγνωρίζοντας τη μοναδική ποιότητα και μοναδικότητα που ενσωματώνουν.
Η Creta Farms, συνεχίζοντας με συνέπεια να δηλώνει παρούσα στις αγορές του εξωτερικού με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια, συμμετείχε με σκοπό να παρουσιάσει στο διεθνές περιβάλλον την «Ελλάδα που καινοτομεί» και δημιουργεί.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε παγκοσμίως το brand OLIVING, ένα σήμα που κληρονομεί τις αξίες και την ταυτότητα του ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ με μία πλήρως και καθολικά κατανοητή διεθνή ονομασία και έκφραση. Η γέννησή του προκύπτει από την ένωση δύο πολύ σημαντικών εννοιών, του ελαιολάδου (Olive oil) και της ευζωίας (well-living). Τα προϊόντα της σειράς Oliving δίνουν την δυνατότητα στους καταναλωτές όλου του κόσμου να απολαμβάνουν προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας με κορυφαία γεύση στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Επιπλέον, η εταιρεία, μένοντας πιστή στον καινοτόμο χαρακτήρα της, παρουσίασε τη νέα προϊοντική σειρά Oliving Mini, που κυκλοφόρησαν πρόσφατα και στην ελληνική αγορά υπό το brand Εν Ελλάδι, με την εγγύηση της συνταγής Εν Ελλάδι, που συνδυάζει εκλεκτό κρέας και εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και δεν περιέχουν γλουτένη. Το συγκεκριμένο προϊόν δίνει την ευκαιρία στην Creta Farms να εισέλθει και στην κατηγορία του snacking, αφού τα Mini χάρη στη μοναδική τους συσκευασία αποτελούν το τέλειο σνακ για τον καθένα οπουδήποτε και οποτεδήποτε, καθώς συνδυάζουν γεύση, πρακτικότητα και υψηλή διατροφική αξία (υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, χαμηλά λιπαρά και μέχρι 50 θερμίδες το καθένα).
Τέλος, η Creta Farms, παρουσίασε τη νέα προϊοντική σειρά Oliving Pizza, αποτελούμενη από 4 διαφορετικές γεύσεις πίτσας χάρη στη συνταγή Εν Ελλάδι, με ζύμη ψημένη σε ξυλόφουρνο. Η νέα σειρά έχει 30% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά σε σύγκριση με παρόμοια προϊόντα και υψηλή περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά και θα είναι διαθέσιμη σύντομα στις αγορές του εξωτερικού.
Ο κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Creta Farms, δήλωσε σχετικά: «H παρουσία της Creta Farms στη Διεθνή Έκθεση Anuga ήταν στρατηγικής σημασίας καθώς μας δόθηκε η δυνατότητα να παρουσιάσουμε στο διεθνές κοινό τα νέα, καινοτόμα προϊόντα μας που συνδυάζουν την υψηλή διατροφική αξία με την απαράμιλλη γεύση και την κορυφαία ποιότητά τους. Στόχος μας είναι η περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων μας στις αγορές του εξωτερικού μέσω της αξιοποίησης των στοιχείων εκείνων που κάνουν την ελληνική και δη την κρητική κουζίνα να ξεχωρίζει σε όλο τον κόσμο».
Από την πλευρά ο κ. Κωνσταντίνος Στ. Δομαζάκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Creta Farms, ανέφερε: «Η συμμετοχής μας στη φετινή διοργάνωση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής των προϊόντων της Creta Farms στις διεθνείς αγορές. Παραμένοντας προσηλωμένοι στην εξωστρέφεια και την καινοτομία δηλώνουμε άξιοι πρεσβευτές της ελληνικής διατροφικής κληρονομιάς στην παγκόσμια αγορά».
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η συμμετοχή μας στη Διεθνή Έκθεση Anuga στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Τόσο το brand Oliving όσο και η προϊοντική μας γκάμα συγκέντρωσαν εξαιρετικά σχόλια. Θεωρούμε ότι η φετινή διοργάνωση αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξουμε στο ευρύ κοινό ότι η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στον κλάδο της διατροφής παγκοσμίως προσφέροντας υγιεινές, γευστικές και καινοτόμες επιλογές», σχολίασε η κυρία Άσπα Τοπαλίδου, Head of Group Marketing της Creta Farms.
Τέλος, ο κ. Πέτρου Τάκης, Head of International Development της Creta Farms, δήλωσε: «Η διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων μας αποτελούσε ανέκαθεν στρατηγικό στόχο της Creta Farms. Μέσω της συμμετοχής μας στη φετινή διοργάνωση καταφέραμε να προβάλλουμε σε διεθνές επίπεδο τις αξίες εκείνες που κάνουν τα προϊόντα μας να ξεχωρίζουν και να κερδίζουν μια θέση στην καρδιά των καταναλωτών. Είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με κορυφαίους παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς, να τους αναλύσουμε τα προτερήματα των καινοτόμων προϊόντων μας, να σχεδιάσουμε μαζί τους τα επόμενα κοινά επιχειρηματικά μας βήματα, ταξιδεύοντας εν τέλει την Ελλάδα στις άκρες όλης της Γης».