«Τι δεν θα άλλαζες με τίποτα στην Αθήνα;», είναι η ερώτηση της Heineken σε όσους ζουν σε αυτή. Οι απαντήσεις θα δημιουργήσουν ένα μοναδικό έργο τέχνης στο κέντρο της πόλης, Το Μωσαϊκό της Αθήνας.
Γιορτάζοντας την καμπάνια «Cities» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Heineken αφιερώνει τον Οκτώβριο στην Αθήνα και μας καλεί να δημιουργήσουμε ένα μωσαϊκό, φτιαγμένο από ψηφίδες με μηνύματα για την Αθήνα από τους ίδιους τους Αθηναίους.
Πώς; Απαντάμε στο ερώτημα «Τι δεν θα άλλαζες με τίποτα στην Αθήνα;» στο Heineken.gr. Κάθε ιδέα θα αποτυπωθεί σε μια ψηφίδα και θα αποτελέσει κομμάτι ενός μεγάλου, «ζωντανού» Μωσαϊκού. Στόχος της μάρκας είναι η αποτύπωση σκέψεων και εμπειριών για την Αθήνα σε ένα έργο που θα αποτελεί μια εικαστική πινελιά στο κέντρο της πόλης. Η αποκάλυψη του Μωσαϊκού της Αθήνας θα γίνει με ένα μεγάλο event που θα αντιπροσωπεύει όλα αυτά που την κάνουν μοναδική.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, η Heineken ζει στις μεγαλύτερες πόλεις του πλανήτη κάνοντας πιο έντονους και συναρπαστικούς τους γρήγορους ρυθμούς στους οποίους κινούνται. Σε αυτό το πνεύμα, η καμπάνια «Cities» της Heineken επανέρχεται για να συνδέσει όλες εκείνες τις μαγευτικές πόλεις του κόσμου και καλεί όλους όσους ζουν σε αυτές να τις αναδείξουν.