Στην πλήρη ανανέωση των συσκευασιών σε 23 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων της που διατίθενται στην ελληνική αγορά, προχωρά η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ, συνεχίζοντας και σε αυτό το πεδίο τις αλλαγές, οι οποίες διέπουν το σύνολο της λειτουργίας της και μεταξύ άλλων έχουν οδηγήσει στην ανάκαμψη των οικονομικών μεγεθών της (+111% άνοδο των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σε σχέση με πέρσι).
Πιο συγκεκριμένα, το φρέσκο γάλα ΜΕΒΓΑΛ αλλά και προϊόντα γιαούρτης, τα οποία φτιάχνονται από 100% ελληνικό γάλα, αλλάζουν εμφάνιση και εκσυγχρονίζουν την αισθητική τους ταυτότητα, παραμένοντας πάντα πιστά στις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ποιότητας και υγιεινής διατροφής.
Η αλλαγή στις συσκευασίες θα συνεχιστεί αμείωτη και θα καλύψει όλη τη γκάμα των προϊόντων της εταιρείας στην ελληνική αγορά, ενώ δεν περιλαμβάνει μόνο μεταβολές στην αισθητική ταυτότητα, αλλά και εντελώς νέες συσκευασίες, όπως το σοκολατούχο γάλα Topino της ΜΕΒΓΑΛ που πρόσφατα κυκλοφόρησε και σε μοντέρνα πρακτική φιάλη των 330 ml.
Παράλληλα, σύμφωνα με την εταιρεία, εξαιρετική πορεία καταγράφουν, στην εγχώρια αγορά οι πωλήσεις των νέων προϊόντων της, της σειράς γιαουρτιών Harmony Plus σε δύο γεύσεις: «Harmony Plus με Goji Berry» και «Harmony Plus με Κινόα», με στραγγιστό γιαούρτι και μόλις 1% λιπαρά. Μέχρι στιγμής, και σε λιγότερο από ένα μήνα παρουσίας της στα ψυγεία, η σειρά Harmony Plus, αναφέρεται ότι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δικαιώνοντας την επιλογή της ΜΕΒΓΑΛ να τα εντάξει στην καθημερινή τους διατροφή, καθώς αποτελούν πηγή απόλαυσης και εφοδιάζουν τον οργανισμό με βιταμίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο, αντιοξειδωτικά και πλήθος πολύτιμων θρεπτικών συστατικών.