Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Heineken: Παγκόσμια καμπάνια με συμμετοχή δύο Ελλήνων δημιουργών

Heineken: Παγκόσμια καμπάνια με συμμετοχή δύο Ελλήνων δημιουργών

Η καρδιά της δημιουργικότητας χτύπησε δυνατά στο Άμστερνταμ από τις 14 μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου και μάλιστα με ελληνικό “αίμα”. Έτσι, οι δύο νικητές του ελληνικού  Heineken Talent Lab, μαζί με άλλους 8 συναδέλφους τους από ακόμη 4 χώρες, βρέθηκαν στο Άμστερνταμ και εργάστηκαν πυρετωδώς πάνω στην καμπάνια της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ. Φιλοδοξία τόσο της μάρκας όσο της ομάδας είναι το έργο τους να κερδίσει μια μεγάλη διάκριση στα προσεχή βραβεία Cannes Lions 2016.

Ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου οι δύο νικητές, μοιράστηκαν τη μοναδική εμπειρίας τους δηλώντας χαρακτηριστικά:  «Το ταξίδι στην Ολλανδία υπήρξε μια από τις εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μας. Μέσα σε μία εβδομάδα συνεργαστήκαμε με τα μυαλά που κρύβονται πίσω από τις παγκόσμιες καμπάνιες της Heineken αλλά και μία εξαιρετική ομάδα με την οποία δέσαμε από την πρώτη στιγμή. Τώρα ελπίζουμε να διακριθούμε και στις Κάννες».