Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Lavazza: Στο γήπεδο ως Platinum Partner στους τελικούς του Nitto ATP Finals

Lavazza: Στο γήπεδο ως Platinum Partner στους τελικούς του Nitto ATP Finals

Το εξαιρετικό τένις έρχεται στο Τορίνο στους τελικούς του Nitto ATP, ένα διεθνές τουρνουά που έχει να πραγματοποιηθεί στην Ιταλία από το 1970, το οποίο και θα φιλοξενήσει η πόλη φέτος και θα γιορτάσει με την υποστήριξη της Lavazza ως Platinum Partner. Με το να πάρει την απόφαση να συνεργαστεί με εθνικούς και τοπικούς οργανισμούς και ιδρύματα για τη δημιουργία αυτής της σημαντικής νέας ευκαιρίας για τη διεθνή προβολή και ανάπτυξη του Τορίνο, η Lavazza ανανεώνει τη δέσμευσή της στην πόλη όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε και από όπου ήταν πάντα σε θέση να κοιτάξει το μέλλον με σιγουριά.

«Οι τελικοί του Nitto ATP προσφέρουν μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο για να προβάλλουμε την αριστεία στο τένις, αλλά και να αναδείξουμε μια πόλη και την ευρύτερη περιοχή, το φόντο της καθημερινής μας ζωής και της βιομηχανικής μας ανάπτυξης», σχολίασε ο Marco Lavazza, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Lavazza και Επίτιμο Μέλος της Επιτροπής του Nitto ATP Finals. «Το Τορίνο είναι η πόλη, όπου ξεκίνησαν όλα για τη Lavazza, ενώ το τένις είναι ταυτόχρονα πάθος και στρατηγική επιλογή, αυτή η επιλογή υπήρξε σταθερό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας προς τη διεθνοποίηση. Εκεί είναι σταθερά τόσο οι ρίζες μας, όσο και το όραμά μας για το μέλλον, όπως φαίνεται και από την έδρα μας – Nuvola Lavazza – που θα είναι το κέντρο μας για συναντήσεις και εκδηλώσεις σε όλο το τουρνουά. Από τις 14 έως τις 21 Νοεμβρίου, ο ιταλικός εσπρέσο θα παίζει εντός έδρας».

Φέτος, γιορτάζονται τα πρώτα δέκα χρόνια όπου η Lavazza στηρίζει το άθλημα του τένις, η οποία ξεκίνησε το 2011 στο Wimbledon και είναι πλέον χαρακτηριστικό όλων των τουρνουά Grand Slam. Ένα μακρύ ταξίδι που έγινε με πάθος και ενέργεια και που έχει επιτύχει μερικά εξαιρετικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένου του σερβιρίσματος πάνω από ενάμιση εκατομμύριο εσπρέσο σε κάθε τουρνουά. Με τα χρόνια, οι κοινές αξίες της επιδίωξης της αριστείας, της καινοτομίας σε συνδυασμό με την παράδοση και την ιεροτελεστία, τη διεθνοποίηση, τη διασκέδαση και το πάθος ενίσχυσαν τους δεσμούς μεταξύ της Lavazza και του αθλήματος.

Για να ενισχύσει την εμπειρία των τελικών Nitto ATP στο Τορίνο και την ιταλική κουλτούρα του εσπρέσο, η Εταιρεία δημιούργησε το Lavazza Experience (https://lavazza-experience.it/), ένα ημερολόγιο εκδηλώσεων και ραντεβού που ταξιδεύει τους επισκέπτες στην πρωτεύουσα του καφέ εσπρέσο, όπου ο ιδρυτής Luigi Lavazza πρωτοξεκίνησε το 1895 ανοίγοντας ένα παντοπωλείο στην καρδιά της πόλης. Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρεία έχει δραστηριοποιηθεί σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες που συνδέονται αρμονικά με το άρωμα του αληθινού ιταλικού εσπρέσο:

  • Nuvola Lavazza, τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου, όπου οι επισκέπτες με εισιτήριο για τους τελικούς του Nitto ATP μπορούν, επίσης, να επισκεφθούν το Μουσείο Lavazza και το αποκλειστικό Espresso Lounge and Espresso Living Room στο «Centrale», επιλέγοντας μία ή περισσότερες από τις προσφερόμενες εμπειρίες, όπως μια εξαιρετικά πρωτότυπη προσωρινή έκθεση με ρακέτες τένις με τίτλο «Η πραγματική πρόκληση είναι να βάλεις τον εαυτό σου στη πρώτη γραμμή.»
  • Το Pala Alpitour, του οποίου οι εξωτερικοί χώροι θα δώσουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες και τους θεατές να ανακαλύψουν, βήμα προς βήμα, την τεχνολογία Barista των μηχανών καφέ A Modo Mio της Lavazza και τον τρόπο, ώστε να απολαύσουν τον πραγματικό ιταλικό καφέ εσπρέσο.
  • Το Nitto ATP Finals Fan Village (στην πλατεία του Σαν Κάρλο) θα φιλοξενήσει μια μεγάλη βιωματική εγκατάσταση που θα αναπαράγει το σύστημα Lavazza A Modo Mio με μια γιγαντιαίου μεγέθους κάψουλα Qualità Oro και μια μηχανή Deséa, μέσα στην οποία οι επισκέπτες θα μπορούν να ζήσουν ένα συναρπαστικό ταξίδι στο κόσμο του εσπρέσο, ακολουθώντας ολόκληρο το ταξίδι από τον σπόρο στο φλιτζάνι.

Ως Platinum Partner, η Lavazza θα είναι και αυτή παρούσα στο γήπεδο μαζί με τους παίκτες και τους θαυμαστές τους. Αυτό το ταξίδι μέσα από εμπειρίες καφέ, συναντήσεις και εκθέσεις θα περιλαμβάνει και μερικούς νεαρούς Ιταλούς πρωταθλητές τένις και πολλά υποσχόμενα ταλέντα, τρία από τα οποία η Lavazza επέλεξε για να προσκαλέσει τους θαυμαστές του αθλήματος και όποιον άλλο θέλει να το ανακαλύψει. Η ομάδα των νεαρών ambassadors αυτής της πρωτοβουλίας περιλαμβάνει το νέο ταλέντο του τένις Jannik Sinner, τον Lorenzo Musetti και τον Lorenzo Sonego από το Τορίνο.

Μια επιλογή απόλυτα σύμφωνη με τη στρατηγική ανανέωσης της μάρκας και με τη μέθοδο που χρησιμοποιεί η Lavazza από την πολύ «αρχή» της στα γήπεδα τένις για να διαδώσει την αληθινή κουλτούρα του ιταλικού εσπρέσο παγκοσμίως, π.χ. το χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Αντρέ Αγκάσι.

 

Η κουλτούρα και το τένις, οι δύο στρατηγικοί πυλώνες της Lavazza, συνδυάστηκαν με μαεστρία.

Ακόμα ένα Lavazza Experience που πρέπει να δείτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των τελικών του Nitto ATP είναι μια έκθεση φωτογραφίας: Martin Parr. We Sports”. Σε συνεργασία με τo Lavazza Group, συνεργάτη της CAMERA, και με τη Magnum Photos, η έκθεση εξερευνά το έργο ενός από τους θρύλους της σύγχρονης φωτογραφίας. Επιμελημένη από τον Walter Guadagnini με τη Monica Poggi, αυτή η ατομική έκθεση παρακολουθεί την καριέρα του μεγάλου Άγγλου φωτογράφου σε περίπου 150 εικόνες από διάφορα αθλητικά γεγονότα, με ιδιαίτερη έμφαση στην κάλυψη μεγάλων τουρνουά τένις τα τελευταία χρόνια.

Οκτώ ημέρες υπέροχου τένις τότε, αλλά και πολύ περισσότερα, χάρη σε ένα ημερολόγιο εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τουρνουά για όλους τους οπαδούς που έρχονται στο Τορίνο για να απολαύσουν το θέαμα οκτώ πρωταθλητών να μάχονται στο γήπεδο. Μια νέα ευκαιρία για τη Lavazza να επαναδιατυπώσει τη στρατηγική σημασία του τένις ως πλατφόρμα από την οποία θα διαδοθεί η αληθινή κουλτούρα του ιταλικού καφέ με μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο.