Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια “Find your BIOBalance” του «Βιολογικού Χωριού»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια “Find your BIOBalance” του «Βιολογικού Χωριού»

Η καμπάνια “Find your BIOBalance” του «Βιολογικού Χωριού» που έφερε στο επίκεντρο τις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή και προσέγγισε την Υγεία και την Ισορροπία ολιστικά μέσα από 3 πυλώνες που αφορούν το σώμα, το μυαλό και την επαφή μας με τη φύση, ξεκίνησε τον Απρίλιο και ολοκληρώνεται σήμερα 09 Ιουνίου.

Το Βιολογικό Χωριό, ως ο Bio expert, με τη συγκεκριμένη καμπάνια, εγκαινίασε μια νέα εποχή, μια εποχή που η νοστιμιά και η ποιότητα συνάντησε την υψηλή διατροφική αξία με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Εδώ και 2 μήνες, η εταιρεία με προσήλωση στην παροχή εξαιρετικής ποιότητας υγιεινών βιολογικών προϊόντων που βελτιώνουν τη ζωή των καταναλωτών σε συνεργασία με 5 αγαπημένα πρόσωπα (Μάριος Γιαννάκου, Δέσποινα Καμπούρη, Θαλής Παναγιώτου, Αλέξανδρος Τσιοτίνης, Εύη Χούτου) δημιούργησε και ανάρτησε στο κανάλι της στο ΥouTube και στα Social Media της (Instagram, Facebook) digital videos και live stream με διαφορετικά fitness & healthy living tips και συνταγές, παρακινώντας μας με ευφάνταστους τρόπους να αναζητήσουμε τη δική μας ΒΙΟΒalance.

Συγκεκριμένα, η δημοσιογράφος και mom blogger, Δέσποινα Καμπούρη μοιράστηκε μέσω Instagram live τo αγαπημένο της snack με βιολογικά προϊόντα, ενώ ο chef Αλέξανδρος Τσιοτίνης μέσω digital video ετοίμασε μια πιο πρωτότυπη vegan Πασχαλινή συνταγή. Επιπλέον, ο αθλητής μεγάλων αποστάσεων Μάριος Γιαννάκου, μίλησε για το πως ο ίδιος βρήκε την ισορροπία στη ζωή του και η wellbeing awareness philosophy trainer Εύη Χούτου μας έδωσε συμβουλές για το πώς μπορούμε να αλλάξουμε τον τρόπο που βιώνουμε την καθημερινότητά μας. Τέλος, ο κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Θαλής Παναγιώτου, μίλησε για το πως τα βιολογικά προϊόντα βοηθούν το σώμα μας και τον οργανισμό μας να βρει την ισορροπία που χρειάζεται.

Τη δημοσίευση των videos των συνεργατών ακολουθήσε digital περιεχόμενο στα Social Media της εταιρείας, που αναδείκνυε εκτός των άλλων την αξία και τα πλεονεκτήματα των βιολογικών προϊόντων, αλλά και διαγωνισμός με ξεχωριστό giveaway από τον chef Aλέξανδρο Τσιοτίνη που είχε σημαντική απήχηση στο κοινό. Τα εικαστικά της καμπάνιας έντυσαν όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, δίνοντας τον μοναδικό τόνο του Find your Bio Balance.