Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / ΗΛΙΟΣ: Συμμετέχει στη διοργάνωση “MDR Connect” για την προώθηση των προϊόντων της στις ΗΠΑ

ΗΛΙΟΣ: Συμμετέχει στη διοργάνωση “MDR Connect” για την προώθηση των προϊόντων της στις ΗΠΑ

Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ συμμετέχει στη διοργάνωση “MDR Connect” (The Mediterranean Diet Roundtable) που πραγματοποιείται στις 9 – 11 Ιουνίου, στην Νέα Υόρκη, σε συνεργασία με την καταξιωμένη και παγκοσμίως γνωστή σεφ Μαρία Λόη και την ομάδα της.

Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή της Ελληνικής και της Μεσογειακής κουζίνας και των προϊόντων τους. Καταξιωμένοι αγοραστές από κορυφαίες αλυσίδες και σπουδαίες Αμερικάνικες εταιρείες από την αγορά τροφίμων έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους.

Ειδικότερα, το Mediterranean Diet Roundtable ™ (MDR), σε συνεργασία με τη σεφ Μαρία Λόη, προσφέρει μια  μοναδική ευκαιρία σε εταιρίες από την Κύπρο, την Ελλάδα, την Ιταλία, τον Λίβανο και την Ισπανία να έρθουν σε επαφή με αγοραστές γνωστών αλυσίδων και εστιατορίων των ΗΠΑ. Η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ  θα παρουσιάσει δυο νέες σειρές προϊόντων της, τα HELIOS Greek Pastaκαι τα βιολογικά “Kiddo Pasta by HELIOSειδικά σχεδιασμένα για την αγορά των ΗΠΑ. Επίσης, θα παρουσιαστούν τα ζυμαρικά espressi, με τις νέες, σύγχρονες συσκευασίες που έχουν σχεδιαστεί σε ζωηρό aqua blue χρώμα και τα artesian pasta straws, τα μοναδικά καλαμάκια της ΗΛΙΟΣ!

Τα βιολογικά “Kiddo Pasta by HELIOS, που έχουν πιστοποίηση Non-GMO και έχουν αναγνωριστεί με Purity Award από το Clean Label Project™, αποτελούν τη νέα, μοναδική σειρά που κυκλοφορεί η ΗΛΙΟΣ στην αγορά της Αμερικής, με τη σφραγίδα Loi Approved”, σε ευφάνταστα σχήματα, ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά ηλικίας 2-8 ετών, αλλά και για όλη την οικογένεια.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης η Βιομηχανίας Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει και τη σειρά HELIOS Greek Pasta”, τα 100% ελληνικά και ποιοτικά ζυμαρικά που παράγει με αγάπη και φροντίδα από το 1932.

Η συμμετοχή της ΗΛΙΟΣ στο “MDR CONNECT” αποτελεί μία σημαντική στρατηγική κίνηση εξωστρέφειας και ανοίγει έναν ακόμα δίαυλο επικοινωνίας με την ιδιαίτερα απαιτητική αγορά της Αμερικής, ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρίας για τη σταθερή ενίσχυση του εξαγωγικού της αποτυπώματος σε ακόμη περισσότερα σημεία πώλησης σε όλο τον κόσμο.