Η ομάδα εταιρειών Out of the Box, MullenLowe Athens και Noesis Group (με έδρα το Μιλάνο) αναλαμβάνουν από κοινού την επικοινωνία της Ελληνικής Οργάνωσης Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ), μετά από απόφαση του ΔΣ της Οργάνωσης. Οι 3 εταιρείες θα συγκροτήσουν μια ενιαία ομάδα εργασίας η οποία θα χειριστεί ολιστικά το σύνολο των επικοινωνιακών αναγκών της ΕΛΟΠΥ, κατ’ αρχάς στις αγορές της Ελλάδας και της Ιταλίας, αξιοποιώντας το πλήρες φάσμα των εργαλείων και των τεχνικών της σύγχρονης επικοινωνίας.
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΛΟΠΥ είναι μη κερδοσκοπική οργάνωση που ιδρύθηκε το 2016 και αποτελείται σήμερα από 21 εταιρείες-μέλη, με μονάδες σε όλη την επικράτεια, που αντιπροσωπεύουν το 80% της ελληνικής υδατοκαλλιέργειας. Επισημαίνεται επίσης ότι η στρατηγική και η υλοποίηση της επικοινωνίας θα κτισθούν με επίκεντρο το συλλογικό σήμα “Fish from Greece” ( στα ελληνικά, «Ελληνικό Ψάρι»), το οποίο αποτελεί τη νέα ενιαία εθνική ταυτότητα που χαρακτηρίζει τα προϊόντα των μελών της ΕΛΟΠΥ.
Σε κοινή τους δήλωση, ο Δημήτρης Ρούλιας, Διευθύνων Εταίρος της Out of the Box, ο James Nass, Πρόεδρος της MullenLowe Athens και ο Martin Slater, Πρόεδρος του Noesis Group, ανέφεραν σχετικά: «Αναλαμβάνουμε την επικοινωνία της ΕΛΟΠΥ με ενθουσιασμό αλλά και με αίσθημα ευθύνης: πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους εξαγωγικούς κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, που χαρακτηρίζεται από έντονη εξωστρέφεια αλλά και υψηλότατα επίπεδα τεχνογνωσίας, καινοτομίας και ποιότητας. Στις μεγάλες απαιτήσεις για δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα θα ανταποκριθούμε επιστρατεύοντας τα κατάλληλα στελέχη μας και αξιοποιώντας την πείρα και την επί μέρους εξειδίκευση των εταιρειών μας».
Από την πλευρά της, η Ισμήνη Μπογδάνου, Διευθύντρια Marketing της ΕΛΟΠΥ, σχολίασε: «Ξεκινάμε με αισιοδοξία και μεγάλες προσδοκίες τη συνεργασία μας με 3 εταιρείες που χαρακτηρίζονται από στρατηγικό βάθος, δημιουργική σκέψη αλλά και σημαντικές εμπειρίες στον τομέα των τροφίμων. Η επιλογή μας επιβεβαιώνει τη διαχρονική έμφαση της ΕΛΟΠΥ στην επικοινωνία και αντανακλά τον δυναμισμό και την αναπτυξιακή λογική του κλάδου μας. Πιστεύουμε ότι το «Ελληνικό Ψάρι» έχει σπουδαίες προοπτικές -στην Ελλάδα και διεθνώς- και προσβλέπουμε σε χειροπιαστά αποτελέσματα στο εγγύς μέλλον».