Mία νέα πλατφόρμα εταιρικής υπευθυνότητας εγκαινιάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος με την ονομασία το “ΑΒητάρι της Αγάπης”, η οποία συγκεντρώνει όλες τις κοινωνικές δράσεις του ομίλου και τα αποτελέσματά τους.
Η εταιρεία επενδύει στην πιστότητα (loyalty) των πελατών της επενδύοντας ήδη πέρυσι 40 εκατ. ευρώ στην κάρτα πιστότητας AB Plus, μέσω της οποίας δημιουργεί αξία για τους πιστούς πελάτες της παρέχοντάς τους οφέλη και ειδικές προσφορές. Η επένδυση, περιλαμβάνεται σε ένα κονδύλι 180 εκατ. ευρώ, το οποίο δαπανάται ετησίως για προωθητικές ενέργειες και προσφορές και το οποίο προβλέπεται να ενισχυθεί φέτος.
Όπως αναφέρθηκε στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση της πλατφόρμας, οι πωλήσεις της ΑΒ αναπτύσσονται με θετικό μονοψήφιο ρυθμό στο α’ τρίμηνο της χρονιάς, σε μία αγορά που κινείται με αρνητικό ρυθμό της τάξης του -8% έως -15% στο τρίμηνο, ενώ προβλέπεται να καταγράψει πτώση -4% με -5% συνολικά το 2017.
Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται σε μία περίοδο όπου η ΑΒ Βασιλόπουλος επιθυμεί να διατηρήσει τους 300.000 νέους καταναλωτές, που εκτιμάται ότι απέκτησε μετά την κατάρρευση της αλυσίδας Μαρινόπουλος.
Όπως αναφέρθηκε, το πρόγραμμα πιστότητας έρχεται να αναδείξει τη σταθερή επένδυση της ΑΒ στις σχέσεις με τους πελάτες της, το οποίο – σε συνδυασμό με τις αξίες υπεύθυνου επιχειρείν που διέπουν την λειτουργία του ομίλου και αγγίζουν κάθε εργαζόμενο – επιστρέφουν προστιθέμενη αξία στον οργανισμό διευρύνοντας συστηματικά το κοινωνικό του αποτύπωμα.
Είναι ενδεικτικό ότι μόνο το 2016, ο όμιλος ΑΒ που μετρά 78 χρόνια ιστορίας, πρόσφερε 2.055.738 ευρώ σε 685.245 γεύματα μέσω των οργανισμών: Τράπεζα Τροφίμων, Μπορούμε, Prolepsis και Όλοι μαζί μπορούμε, με τους οποίους διατηρεί στρατηγικές συνεργασίες. Ειδικότερα, μέσω της Τράπεζας Τροφίμων (της οποίας είναι ένας εκ των τριών μεγάλων ομίλων που προσφέρουν τρόφιμα), σε 22 χρόνια συνεργασίας έχει προσφέρει πάνω από 17.000 τόνους τροφίμων και το 2016 πρόσφερε 80 τόνους το μήνα. Μέσω της Prolepsis προσφέρθηκαν 271.000 ευρώ για 186.721 σχολικά γεύματα σε 52 σχολεία σε όλη τη χώρα. Επιπλέον η εταιρεία τηρώντας την παράδοση ετών (από το 2012), πρόσφερε το χριστουγεννιάτικο και πασχαλινό γεύμα σε 9.000 οικογένειες (αξίας 78.000 και 45.238.000 ευρώ αντίστοιχα). Είναι επίσης ενδεικτικό ότι μόνο σε φόρους και εισφορές κατέβαλε στα κρατικά ταμεία 239 εκατ. ευρώ το 2016 και η συμμετοχή της στο ΑΕΠ διαμορφώθηκε σε 1,24%. Οι παροχές στους 14.216 εργαζομένους ξεπέρασαν τα 17,2 εκατ. ευρώ ενώ ο όμιλος, που δέχεται χιλιάδες αιτήματα για κάλυψη κοινωνικών αναγκών αλλά και μεγάλο όγκο βιογραφικών, μόνο πέρυσι δημιούργησε 1.272 νέες θέσεις εργασίας και συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης χάρη στη συνεχή ανάπτυξη νέων καταστημάτων.
Επίσης, όπως αναφέρθηκε, ο όμιλος με σεβασμό στις μελλοντικές γενιές, εφαρμόζει σταθερά φιλικές πολιτικές προς το περιβάλλον και επενδύει στην ανακύκλωση, εντάσσοντας σύγχρονα κέντρα διαχείρισης συσκευασιών σε πολλά καταστήματα του δικτύου του. Σήμερα σε 70 κέντρα ανακυκλώνονται συσκευασίες έως και έξι υλικών και το 2016, ανακυκλώθηκαν περίπου 2,7 εκατ. συσκευασίες.