Αύξηση κερδοφορίας και πτώση πωλήσεων σε αξία, αλλά άνοδο σε όγκο, ανακοίνωσε η Unilever για το σύνολο του 2016. Οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση σε όγκο κατά 3,7% και μείωση σε αξία κατά 1% φθάνοντας τα 52,7 δισ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 3,8% και διαμορφώθηκαν στα 7,8 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 5,5% και διαμορφώθηκαν σε 5,5 δισ. ευρώ. Όπως αναφέρθηκε από την εταιρεία, η πτώση των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην επιβράδυνση της οικονομικής δραστηριότητας στη Βραζιλία και των προβλημάτων με την έλλειψη χαρτονομισμάτων στην Ινδία.
H εταιρεία στοχεύει σε ανάπτυξη 3%-5% για το 2017, αλλά επισημάνθηκε ότι το α’ τρίμηνο θα κινηθεί χαμηλότερα από αυτό το ποσοστό, εξαιτίας των ζητημάτων στη Βραζιλία και στην Ινδία, όπως και της χρονικής συγκυρίας του Πάσχα.