Οι συνέργειες των μικρών ελληνικών επιχειρήσεων είναι απαραίτητες για να ενταχθούν τα ελληνικά προϊόντα σε μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, στη συνάντηση που είχε η διοίκηση του επιμελητηρίου την Τρίτη, με υψηλόβαθμα στελέχη της κινεζικής εταιρείας ALIBABA, (τον μεγαλύτερο όμιλο ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο).
Ο Managing Director της Alibaba για Ιταλία Ισπανία Πορτογαλία και Ελλάδα, Rodrigo Cipriani Foresio, ανέφερε στη συνάντηση που έγινε στο επιμελητήριο ότι η εταιρεία είναι ένα οικοσύστημα με πολλές και διάφορες πλατφόρμες είτε για B2B εμπορικές επαφές είτε για B2C επαφές, δηλαδή πωλήσεις προς τον τελικό καταναλωτή.
Ο ίδιος σημείωσε ότι η διήμερη επίσκεψη της κινεζικής αντιπροσωπείας αποτελεί συνέχεια της συνάντησης του προέδρου της ALIBABA, Τζακ Μα, με τον κ. Τσίπρα, παρουσία και του κ. Χατζηθεοδοσίου, προ διμήνου στην Κίνα στο πλαίσιο της κυβερνητικής επίσκεψης στη χώρα.
Επίσης υπογράμμισε ότι οι νέοι Κινέζοι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα προϊόντα της διεθνούς αγοράς δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και πρόσθεσε ότι τα 430 εκατομμύρια καταναλωτές πελάτες της εταιρείας περιμένουν και τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου, ο εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι το κόστος για να ανοίξει κάποιος ηλεκτρονικό κατάστημα στην πλατφόρμα είναι 5.000-10.000 δολάρια και η προμήθεια είναι 1%-5%.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου ανέφερε ότι το επιμελητήριο σχεδιάζει νέες δράσεις για να ενισχυθούν οι συνέργειες των ελληνικών επιχειρήσεων και ανέφερε για παράδειγμα της ελληνικής πολυδιάσπασης, ότι “υπάρχουν 50 μεγάλα ελαιοτριβεία στην Ιταλία και 2.500 στην Ελλάδα. Πρέπει να υπάρξουν συνεργατικές συνεργασίες για να μπουν όσο γίνεται ελληνικές επιχειρήσεις σε μεγάλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες”.
Σημειώνεται ότι την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας όπου θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές επαφές με 160 ελληνικές επιχειρήσεις. Όπως είπε ο κ. Χατζηθεοδοσίου υπήρξε ενδιαφέρον από 700 ελληνικές επιχειρήσεις αλλά δεν ήταν εφικτό να πραγματοποιηθούν μέσα στο διήμερο όλα αυτά τα ραντεβού γι’ αυτό και θα οργανωθεί μία δεύτερη επίσκεψη στελεχών τις εταιρείας, στο αμέσως προσεχές διάστημα, ώστε να συνεχιστούν οι συζητήσεις του κινεζικού κολοσσού και με νέους υποψήφιους.
Τέλος ο κ. Χατζηθεοδοσίου ανέφερε ότι γίνονται συζητήσεις να έρθει στη χώρα για αντίστοιχες επαφές και ακόμη μία μεγάλη ηλεκτρονική πλατφόρμα.