Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Στην Action Global Communications η επικοινωνία του HELL ENERGY

Στην Action Global Communications η επικοινωνία του HELL ENERGY

Η Action Global Communications διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιο της στην Ελλάδα, με τη σύναψη νέας συνεργασίας με το ενεργειακό πότο HELL ENERGY, στο πλαίσιο της οποίας περιλαμβάνεται η ανάπτυξη και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού προγράμματος επικοινωνίας. Η  εκτεταμένη εμπειρία της εταιρείας στην υλοποίηση στοχευμένων BTL projects, καθώς επίσης και η βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς, αποτέλεσαν τους καταλυτικούς παράγοντες για την οριστικοποίηση της συμφωνίας συνεργασίας.

Η HELL ENERGY συγκαταλέγεται στους πρωταγωνιστές της δυναμικά αναπτυσσόμενης αγοράς των ενεργειακών ποτών. Με έτος ίδρυσης το 2006, το brand αναδείχθηκε γρήγορα ως ένας υπολογίσιμος ανταγωνιστής στις διεθνής αγορές και πλέον τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε σχεδόν 50 χώρες σε όλο τον κόσμο, κάνοντάς τη μία από τις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών.

Το ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πλάνο της Action θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την απαραίτητη έκθεση και δημοσιότητα για τη HELL ENERGY με έμφαση το ευρύ κοινό αλλά και stakeholders. Η συνολική επικοινωνιακή στρατηγική θα επικεντρωθεί στην προώθηση των προϊόντων της HELL ENERGY, προβάλλοντας παράλληλα τις πρακτικές ΕΚΕ που εφαρμόζει η εταιρεία ενεργειακών ποτών, δίνοντας έμφαση στις προηγμένες τεχνολογίες παραγωγής και εμφιάλωσης που χρησιμοποιεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications στην Ελλάδα, δήλωσε: «Σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας με την HELL ENERGY στις αγορές της Σερβίας και της Ουκρανίας, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα μας συμφωνία με την εταιρεία και στην ελληνική αγορά. Συνδυάζοντας στοχευμένες επικοινωνιακές πρακτικές για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων μέσα από μία καινοτόμα προσέγγιση η οποία βασίζεται στη βαθιά γνώση της αγοράς, η έμπειρη ομάδα της Action στην Ελλάδα θα παρέχει τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες της με σκοπό τη σωστή μετάδοση των μηνυμάτων του brand».