Με την τελετή βράβευσης των νικητών ολοκληρώνεται ο Δημιουργικός Διαγωνισμός Νέων «Άσ’ το πάνω μου», μια πρωτοβουλία της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance, η οποία εκπλήρωσε με επιτυχία τον σκοπό της, να ανοίξει διάλογο με τους νέους για την αξία της υπευθυνότητας.
Στις 12 Δεκεμβρίου, η δημιουργικότητα έχει ραντεβού με τους 9 νικητές που εξέφρασαν με τον δικό τους τρόπο την αξία της υπευθυνότητας και απέσπασαν τις περισσότερες ψήφους από την κριτική επιτροπή του Διαγωνισμού. Σε αυτή τη γιορτή δημιουργικότητας, η επίλεκτη κριτική επιτροπή θα βραβεύσει τους νικητές στο Public Café στο Σύνταγμα.
Από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 21 Νοεμβρίου, ο Διαγωνισμός έδωσε τη δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25, να εκφράσουν τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους. Κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού, 128 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ταλέντο τους στο διήγημα, τη φωτογραφία και το video, ανεβάζοντας τις πρωτότυπες δημιουργίες τους στο site του Διαγωνισμού www.astopanomou.com για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα.
Οι πρώτοι νικητές της κάθε κατηγορίας κερδίζουν από μία υποτροφία για τα σεμινάρια Φωτογραφίας, Video ή Δημιουργικής Γραφής του Μικρού Πολυτεχνείου και από μία δωροεπιταγή αξίας 500€ από τα καταστήματα Public. Οι δεύτεροι νικητές κερδίζουν ένα κινητό moto g⁶ play από την Motorola και οι τρίτοι νικητές από μία δωρεοεπιταγή αξίας 200€ από τα καταστήματα Public.
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν σχετικά με τα ορθά πρότυπα κατανάλωσης καθώς και τους κινδύνους από την αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ.