Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Yoleni’s: Κέρδισε το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2015

Yoleni’s: Κέρδισε το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2015

Το «Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας» απέσπασε το www.yolenis.com, το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό delicatessen. Ο Όμιλος Libra Group χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Ηellenic Initiative), το βραβείο αυτό, που στόχο έχει την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων στην Ελλάδα.

Το www.yolenis.com, το ηλεκτρονικό delicatessen, προσφέρει τη δυνατότητα γνωριμίας και απόλαυσης των ελληνικών προϊόντων, τόσο στους Ευρωπαίους όσο και στους Αμερικανούς καταναλωτές δίνοντας τους την ευκαιρία να προμηθευτούν αυθεντικά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Στα «ράφια» του φιλοξενούνται περισσότερα από 1.200 προϊόντα από 110 Έλληνες καταξιωμένους παραγωγούς, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν μια μεγάλη ποικιλία από τρόφιμα και ποτά, καθώς και πλούσιες πληροφορίες για την κάθε περιοχή, τοπικές συνταγές και τρόπους σερβιρίσματος.

Το «Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας», στηρίζει τις βραβευμένες επιχειρήσεις και τους παρέχει την ευκαιρία να λάβουν δωρεάν παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και καθοδήγησης, καθώς επίσης και χρηματοδότηση έως και €1.000.000. Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι η Υolenis κατάφερε να είναι στην τριάδα των νικητριών εταιρειών (Heliix, Smart Guide, Yoleni’s) μεταξύ 730 επιχειρηματικών σχεδίων.

Το βραβείο Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2015 παρέδωσε ο κος Gareth Zundel – Head of Communications της Libra Groupα στους αιτούντες: Νικόλαο Πίπα, Γιάννη Γεωργιάδη, Πέτρο Αγαζάνη.

H Yolenis στοχεύει όλο και πιο ψηλά υλοποιώντας το όραμά της, ώστε να γίνει πύλη προώθησης των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων σε όλο τον κόσμο, εξυπηρετώντας τους πελάτες της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έχοντας ως αρχή την ελληνική φιλοξενία και τις ελληνικές γεύσεις. Σε μία περίοδο που είναι απαραίτητη η εξωστρέφεια για τη χώρα, η εταιρεία Yolenis στηρίζει την εξαγωγή των ελληνικών παραδοσιακών τροφίμων, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα στην αγορά των Η.Π.Α., με νέο site στις αρχές Ιουλίου. Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα για πρώτη φορά στους Αμερικανούς πολίτες, να γευτούν τις παραδοσιακές, ελληνικές γεύσεις, όπως ακριβώς θα συνέβαινε και στην επίσκεψή τους στην Ελλάδα.