Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Unleash the Bubble! – Η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια των Three Cents

Unleash the Bubble! – Η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια των Three Cents

Η εταιρεία Three Cents προχώρησε στο λανσάρισμα της νέας της καμπάνιας, με τίτλο “Unleash the Bubble!”, προσκαλώντας το κοινό να ζήσει την απόλυτη εμπειρία των Bubbles, μέσα από τηv πρώτη διαφημιστική ταινία της.

Η νέα καμπάνια, εμπνευσμένη από την αληθινή ιστορία που κρύβεται πίσω από τη σύλληψη και δημιουργία των Three Cents, μας ταξιδεύει στο «Διεθνές Συμπόσιο Σόδας», όπου ένας φιλόδοξος νεαρός παρουσιάζει την καινοτόμα και αντισυμβατική ιδέα του. Η ανατρεπτική ιδέα του νεαρού μπορεί να φέρνει αναβρασμό και αναστάτωση στους γηραιούς συμμετέχοντες, αλλά είναι αυτή, που στο τέλος θα τους κερδίσει, μέσα από το άνοιγμα μίας Three Cents Pink Grapefruit Soda.

Αυθεντικά, φτιαγμένα με φροντίδα, φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα, τα Three Cents αναβαθμίζουν την εμπειρία απόλαυσης στο bar ή στο σπίτι, είτε ως κορυφαίο mixer που εγγυάται ένα εξαιρετικό cocktail, είτε ως premium αναψυκτικό. Αυτά είναι και τα συστατικά της επιτυχίας που έχουν δώσει στα Three Cents ξεχωριστή θέση στην αγορά, με παρουσία στα πλέον αξιόλογα bars της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Για την παραγωγή της ταινίας επιστρατεύθηκε ένα διεθνές cast ηθοποιών, με πρωταγωνιστή, στον ρόλο του professor, τoν καταξιωμένο Βρετανό ηθοποιό Miles Richardson, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Φινλανδός σκηνοθέτης Nalle Sjoblad.

Η καμπάνια λειτουργεί υποστηρικτικά στη στρατηγική των Three Cents για παγκόσμια εξωστρέφεια, με αποτύπωμα ήδη σε 35 χώρες, αλλά και στη διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας στον κλάδο του retail στις αγορές Ελλάδας και Κύπρου. Ολόκληρη η ταινία είναι διαθέσιμη στο YouΤube κανάλι των Three Cents, ενώ η τηλεοπτική εκδοχή της είναι ήδη στον «αέρα». Παράλληλα, το λανσάρισμα θα υποστηριχθεί με πλάνο προβολής σε Social Media, outdoor υλικά, καταχωρήσεις σε διεθνή έντυπα και PR δράσεις.

 

Λίγα λόγια για τη Three Cents

Η Three Cents είναι εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά των premium αναψυκτικών και mixers. Ιδρύθηκε το 2014 και διαθέτει μία γκάμα 10 προϊόντων – αναψυκτικά και tonics, με αιχμή του δόρατος την Pink Grapefruit Soda, αλλά και το Tonic Water.  Τα Three Cents παράγονται στην Ελλάδα και εξάγονται σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία, η Κύπρος, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Σουηδία, η Νορβηγία , η Ελβετία, η Τουρκία και το Χονγκ Κονγκ.