Αύξηση πωλήσεων τόσο σε επίπεδο εννεαμήνου όσο και γ’ τριμήνου ανακοίνωσε η Unilever. Στην εξέλιξη αυτή συνέβαλλε η σημαντική αύξηση των πωλήσεων παγωτού και η ισχυρή ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών στο εννεάμηνο αυξήθηκε κατά 11,1%, φθάνοντας τα 40,4 δισ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις 3ου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 9,4%, φθάνοντας τα 13,4 δισ. ευρώ. Εάν αφαιρεθεί η επίδραση των συναλλαγματικών διαφορών, η καθαρή αύξηση πωλήσεων στους 9 μήνες ήταν της τάξης του 3,8%.
Όπως ανέφερε ο CEO της Unilever, Paul Polman, όλες οι προϊοντικές κατηγορίες παρουσίασαν ανάπτυξη, ενώ για το σύνολο της χρήσης αναμένει συνολική αύξηση πωλήσεων κατά 2%-4%.
Σε ότι αφορά ειδικότερα την κατηγορία του παγωτού, αναφέρεται ότι παρουσίασε πολύ μεγάλη ανάπτυξη, υποστηριζόμενη από τις καλύτερες σε σχέση με πέρυσι καιρικές συνθήκες, ενώ επισημαίνεται ότι η Unilever συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στην καινοτομία στην συγκεκριμένη κατηγορία.