Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / «Τριπλή» συνεργασία της Generation Y με την FOODRINCO

«Τριπλή» συνεργασία της Generation Y με την FOODRINCO

Την πλήρη στρατηγική ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ για 3 μεγάλα brands της γνωστής ελληνικής εταιρείας Foodrinco  ανέλαβε η Generation Y – International eBusiness Hub, θέτοντας γερά θεμέλια για μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία.

H Foodrinco, κορυφαία ελληνική εταιρία στον τομέα τροφίμων και ποτών, η οποία ανήκει στον αμιγώς οικογενειακό όμιλο επιχειρήσεων ΒΥΤΟΓΙΑΝΝΗ με ιστορία πλέον των εβδομήντα ετών και έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική αντιπροσώπευση στην Ελλάδα μερικών από τα μεγαλύτερα brands στον κλάδο παγκοσμίως, έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην Generation Y, αναθέτοντάς της την ψηφιακή προώθηση τριών από τα πιο δυνατά της «χαρτιά».

Επιστρατεύοντας την 21ετή εμπειρία, την τεχνογνωσία, την ηγετική θέση στον τομέα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, καθώς επίσης και την τεχνολογική καινοτομία της, η Generation Y ανέλαβε να οδηγήσει την ψηφιακή παρουσία των παρακάτω brands για λογαριασμό της Foodrinco:

  • To Vitamin Well, το λειτουργικό και εύγευστο μη αεριούχο ποτό, το οποίο είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και πρόσφατα έκανε το πιο δυναμικό λανσάρισμα στην ελληνική αγορά
  • To NESTEA, το πασίγνωστο και πολυαγαπημένο brand το οποίο μας συστήνεται εκ νέου.
  • Το Luke’s, το οποίο ανήκει στη σχετικά άγνωστη ακόμα στην Ευρώπη κατηγορία των hard seltzers και κάνει αυτή την περίοδο την πρώτη γνωριμία του με το ελληνικό κοινό.

H ελληνική πολυεθνική, έχοντας κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες τόσο του νέου της συνεργάτη όσο και των επιμέρους brands τα οποία έχει αναλάβει, έχει ήδη οργανώσει ένα πλήρες πλάνο στρατηγικής digital marketing για το καθένα από αυτά, με στόχο να επιτευχθεί η άψογη ψηφιακή παρουσία που αρμόζει σε τέτοια brands παγκοσμίου φήμης.