Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Peak Performance Marketing Awards 2019 με καμπάνιες και ενέργειες που ξεχώρισαν ως «Best Campaigns In Performance Marketing», λαμβάνοντας 2 χρυσά και 1 χάλκινο βραβείο.
Μεταξύ πολλών αξιόλογων υποψηφιοτήτων, ο θεσμός των Peak Awards ανέδειξε τις βέλτιστες πρακτικές marketing και απένειμε στη Lidl Ελλάς:
– Χρυσό βραβείο για την ολοκληρωμένη, performance-oriented, στρατηγική επικοινωνίας της καμπάνιας «20 χρόνια Lidl Ελλάς» σε παραδοσιακά και online κανάλια
– Χρυσό βραβείο για τη στρατηγική αξιοποίησης του e-newsletter και τα θετικά της αποτελέσματα
– Χάλκινο βραβείο για την αξιοποίηση του mobile app με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας και πιστότητας των χρηστών
Ο θεσμός επιβράβευσε για 3η χρονιά τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing, παρουσιάζοντας την καθοριστική σημασία του για το χτίσιμο και την εδραίωση ενός brand στην αγορά.
Η Lidl Ελλάς άγγιξε την κορυφή στα φετινά Peak Performance Marketing Awards 2019, αποδεικνύοντας τον θετικό αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα των ολοκληρωμένων στρατηγικών marketing που εφαρμόζει, όχι μόνο σε παραδοσιακά, αλλά και σε ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας.
Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:
- Best Omnichannel Campaign // Gold
- Best Email Campaign // Gold
- Best App Promotion Campaign // Bronze