Το ελληνικό περίπτερο ανέδειξε 79 εξαιρετικά κρασιά από 41 οινοποιεία, τα οποία και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις σε πάνω από 600 επισκέπτες. Παράλληλα, 70 περίπου άτομα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια για το στυλ, την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά μιας εκ των πιο συναρπαστικών και ανερχόμενων στην παγκόσμια αγορά ποικιλιών οίνου, όπως είναι το ασσύρτικο, και για τις πιο σαγηνευτικές ερυθρές ποικιλίες της Ελλάδας, το ξινόμαυρο και το αγιορείτικο.
“Η Ιαπωνία είναι μια από τις αγορές – στόχους του προγράμματος προώθησης οίνων ποιότητας που υλοποιεί η Enterprise Greece. Το 2015 οι ελληνικές εξαγωγές οίνου στην Ιαπωνία ανήλθαν σε 379,5 χιλ. €, αυξημένες κατά 36,2% έναντι του 2014, ενώ κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2016, σύμφωνα με τα ιαπωνικά στατιστικά στοιχεία, η αύξηση συνεχίζεται, κατά 34% έναντι της αντίστοιχης περιόδου 2015.
Η προώθηση του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία θα συνεχιστεί το 2017 με δημοσιότητα στον ιαπωνικό τύπο, επισκέψεις αγοραστών και δημοσιογράφων στην Ελλάδα καθώς και με εκδηλώσεις προβολής στο Τόκυο και την Οσάκα” καταλήγει η ανακοίνωση.