Το Τhe ABSOLUT Mural, ο ανοικτός διαγωνισμός δημιουργικότητας της ABSOLUT με θέμα τη διαφορετικότητα, διακρίθηκε με 5 βραβεία συνολικά στα Ermis Awards και στα Social Media Awards, αποδεικνύοντας τη σημαντικότητα των projects που δίνουν βήμα σε νέους δημιουργούς και που μας υπενθυμίζουν πως όλοι είμαστε ίσοι και ότι η διαφορετικότητά είναι που κάνει τον κόσμο μας καλύτερο.
Εδώ και περισσότερα από σαράντα χρόνια, η ABSOLUT, με καμβά την εμβληματική της φιάλη, συνεργάζεται με τολμηρούς καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, για τη δημιουργία μοναδικών έργων τέχνης, που εκφράζουν τη φιλοσοφία της. Φέτος, η ABSOLUT κάλεσε Έλληνες καλλιτέχνες να αποτυπώσουν το δικό τους όραμα για τη διαφορετικότητα, συμπληρώνοντας το mural που σχεδίασε ο street artist Soteur σε ένα κεντρικό τοίχο της Αθήνας. Ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές, ξεχώρισε η συμμετοχή της Σοφίας Σουβατζόγλου, τελειόφοιτης της Αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Το αποτέλεσμα ήταν ένα mural που δημιουργήθηκε από 2 διαφορετικούς καλλιτέχνες – και μάλιστα με θετικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, καθώς για τη δημιουργία του χρησιμοποιήθηκαν τα 100% οικολογικά χρώματα Airlite, που καθαρίζουν τον αέρα.
Το Τhe ABSOLUT Mural διακρίθηκε με το Bronze βραβείο στην κατηγορία Direct Marketing των φετινών Ermis Awards, μια μεγάλη διάκριση που ολοκληρώνει με τον ιδανικότερο τρόπο αυτό το εντυπωσιακό όσο και πρωτοποριακό project.
Ταυτόχρονα, το Τhe ABSOLUT Mural κέρδισε 4 βραβεία στα Social Media Awards και συγκεκριμένα:
- Gold in Best Social media Strategy for Brand Awareness
- Silver in Best in FMCG & Grocery
- Silver in Best Social Media Strategy for CSR
- Bronze in Best Use of Facebook’s Family of Apps with a limited budget