Ειδήσεις
Home / Top Slider / Θ. Παπανικολάου (MIG): Δεν πωλείται η Vivartia – Στόχος η ανάπτυξη

Θ. Παπανικολάου (MIG): Δεν πωλείται η Vivartia – Στόχος η ανάπτυξη

Η Vivartia δεν πωλείται. Αυτό ανέφεραν το μεσημέρι της Τρίτης οι διοικούντες την εταιρεία σε εκπροσώπους των ΜΜΕ, επιχειρώντας να διαψεύσουν τα σενάρια που κυκλοφορούν και θέλουν την εταιρεία να ακολουθεί τον δρόμο άλλων θυγατρικών της MIG.

Τόσο ο κ. Παναγιώτης Θρουβάλας όσο και ο κ. Θανάσης Παπανικολάου, αντίστοιχα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MIG, σημείωσαν πως δεν υπάρχουν πλάνα για πώληση της Vivartia, ούτε ολόκληρης ούτε και τμηματικά, τονίζοντας ότι η Vivartia σήμερα αποφέρει πάνω από 50% του τζίρου της MIG και πως η στρατηγική είναι η αναβάθμιση όλων των κλάδων του ομίλου και η ανάπτυξη των πωλήσεων εντός και εκτός συνόρων.

Όπως ειδικότερα αναφέρθηκε, η Vivartia δεν επηρεάζεται από την αναδιάρθρωση που συντελείται στον όμιλο, ενώ ιδιαίτερη αναφορά πραγματοποιήθηκε στην αναδιάρθρωση του δανεισμού της εταιρείας, από την οποία η ετήσια εξοικονόμηση θα είναι περί τα 10 εκατ. ευρώ. Ποσό το οποίο θα δώσει ανάσες για διάφορα πλάνα που υπάρχουν, όπως ανέφεραν, ενώ σημείωσαν πως σκοπός είναι να μεγαλώσει η εταιρεία.

Οι δηλώσεις της διοικητικής ομάδας της MIG έγιναν κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού της ΔΕΛΤΑ, το οποίο έχει τοποθετηθεί από τον Μάιο στην αγορά. Με το συγκεκριμένο προϊόν η εταιρεία επιδιώκει να γίνει market leader στον κλάδο γιαούρτης από την δεύτερη θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα.

Η κυρία Άννα Κυδωνάκη, Marketing Director Δέλτα, παρουσιάζοντας το νέο Διπλοστραγγιστό γιαούρτι της εταιρείας, ανέφερε ότι επενδύουν στην κατηγορία του στραγγιστού γιατί καταλαμβάνει το 63% της συνολικής αγοράς γιαουρτιού σε όγκο και το 57% σε αξία, ενώ αποτελεί το 85% της αγοράς λευκού γιαουρτιού.

Η ίδια εκτιμά ότι το νέο προϊόν θα ενισχύσει τα μερίδια της Δέλτα, που σήμερα ελέγχει μερίδιο 17% σε αξία (2η θέση) και 15% σε όγκο (3η θέση). Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το επαναλανσάρισμα του φρέσκου γάλακτος πρόσθεσε 2 μονάδες στο μερίδιο της εταιρείας σε όγκο και 2,2 μονάδες σε αξία.

Το νέο προϊόν θα κυκλοφορήσει σε χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα στα 2,90 ευρώ για την τριπλή συσκευασία έναντι 3,20 ευρώ του ηγέτη της κατηγορίας.

Το συγκεκριμένο προϊόν θα διατεθεί κυρίως στην εγχώρια αγορά, καθώς για το εξωτερικό υπάρχουν άλλες συνταγές. Σήμερα οι εξαγωγές της εταιρείας καλύπτουν πάνω από το 5% του τζίρου, με στόχο την ανάπτυξη του ποσοστού αυτού.

Σε ό,τι αφορά το deal που είχε συνάψει προ ετών ο όμιλος με την Exeed Industries, το οποίο προέβλεπε τη δημιουργία παραγωγικής μονάδας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αυτό το πλάνο έχει παγώσει ενώ οι εξαγωγές που πραγματοποιούνται είναι περιορισμένες.

Αναφορικά με τη συνεργασία της με την Granarolo στην Ιταλία, η διοίκηση της Vivartia σημείωσε ότι δεν επηρεάζεται από τη συνεργασία που έχει ο ιταλικός όμιλος στην Ελλάδα με την εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ διότι αφορά διαφορετική κατηγορία προϊόντων.

O κ. Βασίλης Γληνός, νέος διευθύνων σύμβουλος της Δέλτα, ανέφερε ότι η εταιρεία μετρά 65 χρόνια ελληνικής επιχειρηματικότητας και έχει συνδέσει το όνομά της με την ποιότητα και την υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων της.  “Έχουμε ηγετική θέση στον κλάδο. Η Δέλτα απορροφά το 25% της εγχώριας ελληνικής παραγωγής γάλακτος, συνεργάζεται με 1.100 παραγωγούς γάλακτος, απασχολεί 1.200 εργαζόμενους, διαθέτει 6 μονάδες και έχει με τα προϊόντα της παρουσία σε 30.000 σημεία πώλησης, ενώ εξάγει σε 13 χώρες, σε 4 ηπείρους”, είπε.

Όπως επίσης αναφέρθηκε, η Δέλτα διατηρεί την ηγετική της θέση στη μικρή λιανική, με την αναλογία πωλήσεων σε σούπερ μάρκετ και πωλήσεων μικρής λιανικής να διαμορφώνεται στο 70/30.

Σε ό,τι αφορά τις εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα του 2018, η διοίκηση αναμένει αποτελέσματα στα επίπεδα του 2017, με ελαφρά ανάπτυξη της τάξης του 1%-2%.