Στην ενίσχυση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά των σνακς επικεντρώνει τη στρατηγική της η Tasty Foods, θυγατρική του ομίλου της Pepsico.
Η Tasty Foods διατηρεί την ηγετική της θέση με μερίδιο αγοράς 61%, έχει χάσει όμως περίπου δέκα μονάδες σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν όχι μόνο λόγω της κρίσης, αλλά και λόγω της απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2011, όταν τότε της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 16,1 εκατ. ευρώ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.
Η εταιρεία διατηρεί σταθερό το επενδυτικό της πλάνο στα 15 εκατ. ευρώ ετησίως, με δράσεις που αφορούν κυρίως την προώθηση των προϊόντων της και τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών της. Στόχος αυτού του σχεδιασμού είναι να διατηρήσει και κυρίως να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία εγκαινίασε χθες προωθητική ενέργεια, η οποία περιλαμβάνει το λανσάρισμα τριών νέων κωδικών στα πατατάκια Lay’s. Οι καταναλωτές καλούνται να αναγνωρίσουν τη συνταγή των προϊόντων και να πάρουν μέρος σε σχετικό διαγωνισμό με χρηματικά δώρα και ταξίδια. Το 2013 οι πωλήσεις της Tasty Foods στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 105,5 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη της στα 6,6 εκατ. ευρώ.