Οι τέσσερις μεγαλύτερες εταιρείες ειδών σούπερ-μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου αύξησαν τις πωλήσεις τους για ένατη συνεχόμενη περίοδο, παρά το ότι συνεχίζουν να χάνουν μερίδιο της αγοράς, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός εν όψει της Χριστουγεννιάτικης εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel.
Η Tesco, η μεγαλύτερη του βρετανικού κλάδου με βάση το μερίδιο της αγοράς, είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 2,5% στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου, στις 7,61 δισ. στερλίνες (10,17 δισ. δολάρια). Ωστόσο το μερίδιό της στην αγορά μειώθηκε στο 28,2% στην περίοδο, από το 28,3%.
Επίσης, οι γερμανικές Lidl και Aldi, παρουσίασαν αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά και των πωλήσεων. Για τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου, το μερίδιο της αγοράς της Aldi αυξήθηκε στο 6,9% από το 6,2%, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν 15% στις 1,86 δισ. στερλίνες.
Το μερίδιο αγοράς της Lidl αυξήθηκε στο 5,1% από το 4,6% και οι πωλήσεις αυξήθηκαν 15% στις 1,38 δισ. στερλίνες, τόνισε η Kadar.
Το μερίδιο αγοράς της J Sainsbury μειώθηκε στο 16,3% από το 16,5% στην τελευταία έρευνα, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 2% στις 4,41 δισ. στερλίνες, ανακοίνωσε η Kantar.
Η Asda, θυγατρική της Wal-Mart Stores ανακοίνωσε ότι το μερίδιό της στην αγορά μειώθηκε στο 15% από το 15,3% ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,2% στις 4,06 δισ. στερλίνες, και το μερίδιο της Morrison Supermarkets μειώθηκε στο 10,6% από το 10,8%, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,4% στις 2,87 δισ. στερλίνες.