BRONZE διάκριση, απέσπασε στα φετινά Business IT Excellence Awards η επιτυχημένη εφαρμογή της λύσης R@L e-DCM (e-Distributors Channel management της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), στην πληροφοριακή δομή του δικτύου αντιπροσώπων της Κρι Κρι.
Την Πέμπτη 27 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο ΓΑΛΑΖΙΟ, η καθιερωμένη απονομή των βραβείων BITE Awards 2017. Στην τελετή απονομής, η Retail@Link & η Κρι Κρι, έλαβαν BRONZE βραβείο στην κατηγορία της Ηλεκτρονικής Συνεργασίας / Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, για το έργο R@L e-DCM όπου η αυτοματοποιημένη συλλογή και επεξεργασία των Sell-Out data του δικτύου αντιπροσώπων είναι διαθέσιμη real-time, μέσα από ένα συνεχώς τροφοδοτούμενο & πλήρως αυτοματοποιημένο Business Intelligence portal. Το έργο εξυπηρετεί τις σύνθετες ανάγκες της ηλεκτρονικής συλλογής & αποστολής δεδομένων πωλήσεων, χωρίς κανένα κόστος εγκατάστασης ή αλλαγής υποδομής τόσο για την Κρι Κρι όσο και για τους αντιπροσώπους της, προσφέροντας πολλαπλά οικονομικά & λειτουργικά οφέλη στη συνεργασία, καθώς η ταχύτητα, αξιοπιστία, ποιότητα και διαφάνεια των δεδομένων πωλήσεων εξασφαλίζουν μια Win-Win-Win-Win συνεργασία με οφέλη σε 4 διαστάσεις (Κρι Κρι – Αντιπρόσωποι – Τελικός Καταναλωτής – Retail@Link) και αμοιβαία πλεονεκτήματα πλήρους ορατότητας της καθημερινής απόδοσης χωρίς καμία χειροκίνητη παρεμβολή.
Η εφαρμογή της λύσης R@L e-DCM, προσέφερε μετρήσιμα αποτελέσματα στη μείωση του διαχειριστικού κόστους και στην απόλυτα μετρήσιμη ποιότητα των δεδομένων καθώς και την ενίσχυση της αυτοματοποίησης του δικτύου των αντιπροσώπων. Σήμερα η παρακολούθηση των δεδομένων πωλήσεων πραγματοποιείται σε καθημερινή βάση, όπου μέσα από τη χρήση του BI portal, η Κρι Κρι και το δίκτυο αντιπροσώπων της έχουν πλήρη ορατότητα πωλήσεων από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή με στόχο τη συνεχή βελτίωση, ενώ τα πλούσια στατιστικά & reports που παρέχονται από το Online portal της Retail@Link βοηθούν στην ανταλλαγή πολύτιμης γνώσης σε ολόκληρο το δίκτυο.
Όπως δηλώνει ο κος Γιώργος Τσινάβος, Sales Operations Manager στην Κρι Κρι:«Το μεγάλο στοίχημα σε αυτό το φιλόδοξο έργο ήταν η μετρήσιμη πρόοδος στην επιτάχυνση της συλλογής δεδομένων πωλήσεων που απαιτεί μηδαμινή ανθρώπινη παρεμβολή λόγω της αυτοματοποίησης της διαδικασίας που ενισχύσει την ορατότητα σε ολόκληρο το δίκτυο. Η συνεργασία μας με τη Retail@Link στο έργο R@L e-DCM ενίσχυσε μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής την καθημερινή, αυτόματη και έγκυρη συλλογή Sell-Out Data από το δίκτυο διανομής του κάθε συνδεδεμένου αντιπροσώπου, εφοδιάζοντας συνολικά την Κρι Κρι και ολόκληρο τοι δίκτυο με έναν υπερσύγχρονο κοινό κόμβο επικοινωνίας, το Online Β.Ι. portal, μέσα από τον οποίο επιτυγχάνεται η καλύτερη στόχευση & η ταχύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του πιο σημαντικού κρίκου στην εφοδιαστική μας αλυσίδα-του καταναλωτή».