Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Rebranding για τα προϊόντα Simply Greek

Rebranding για τα προϊόντα Simply Greek

Σε rebranding των προϊόντων της προχωράει η εταιρεία Simply Greek, πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία των πρώτων προϊόντων της, τον Μάρτιο του 2012.

Η εταιρεία ξεκίνησε τη σειρά με 6 σάλτσες τομάτας και μετά από την αποδοχή που γνώρισαν τα προϊόντα της, καθώς και το 1ο βραβείο Great Taste, συνέχισε την δημιουργία. Σήμερα, 5 χρόνια μετά, η σειρά έχει 35 προϊόντα.

Τα 14 από τα προϊόντα της σειράς έχουν σχεδιαστεί και παράγονται για καλό σκοπό – την στήριξη του έργου της πολυβραβευμένης μη κερδοσκοπικής Wise Greece, όπου τα κέρδη γίνονται τρόφιμα για την στήριξη συνανθρώπων μας σε ανάγκη. Μέσα από την συνεργασία αυτή η Simply Greek έχει καταφέρει να προσφέρει πάνω από 3000 μερίδες φαγητού.

Σήμερα,  οι παραγωγοί είναι περήφανοι κάτοχοι 10 Διεθνών βραβείων Great Taste, αποκτώντας το τίτλο Great Taste Producer,  κερδίζοντας βραβεία κάθε χρόνο στο διαγωνισμό με το σπάσιμο του ρεκόρ το 2016 όπου απέσπασαν 5 βραβεία. Επίσης η σειρά έχει κατακτήσει και τρία βραβεία Olymp Τaste για 3 προϊόντα από την σειρά Simply Greek για την Wise Greece.

Η Simply Greek γιορτάζει τα τα 5α γενέθλια της  με νέα εμφάνιση. Σε συνεργασία με την εταιρεία Marketing Add Honey “Sweet Branding” που ανέλαβε τον σχεδιασμό του packaging της σειράς, ενώ έχει ήδη χαραχθεί η στρατηγική επικοινωνίας και επανατοποθέτησης του brand για τα επόμενα χρόνια.