Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει βρεθεί ο αγοραστής για το ιστορικό εργοστάσιο της Ελαΐς στην Πειραιώς, που παράγει μερικά από τα δημοφιλέστερα brands ελαιολάδου και μαργαρινών στην εγχώρια αγορά.
Την απόφαση για την πώληση έλαβε η μητρική εταιρεία, Unilever, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν πάψει να αποτελούν core business για τον όμιλο. Για του λόγου το αληθές, ο όμιλος αποφάσισε την ενίσχυση του έταιρου εργοστασίου στο Ρέντη, που παράγει απορρυπαντικά, αφενός με εγκατάσταση νέας τεχνολογίας αιχμής και αφετέρου με την μεταφορά παραγωγής από άλλα εργοστάσια του ομίλου στο εξωτερικό.
Όπως αναφέρει στο foodbusiness.gr ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθυντής Επικοινωνίας της Ελαΐς – Unilever Hellas, η περίοδος εκδήλωσης ενδιαφέροντος ξεκινάει από τώρα και την διαπραγμάτευση θα χειριστεί εξ’ ολοκλήρου η κεντρική διοίκηση στο Λονδίνο. Η πώληση αφορά στο εργοστάσιο της Ελαΐς στο Ν. Φάληρο, μαζί με τα brands που παράγει και συγκεκριμένα τα ελαιόλαδα Άλτις, Ελάνθη και Solon (που ανήκουν στην θυγατρική «Ελάνθη»), όπως και το σύνολο των brands μαργαρίνης (Άλτις soft, Βιτάμ, Ελαΐς, Flora, super fresco).
Ο κ. Αντωνιάδης εκτιμά ότι δεδομένων των ηγετικών μεριδίων που κατέχουν τα παραπάνω brands στην αγορά, θα εκδηλωθεί έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον. Ο ίδιος επισημαίνει ότι βασικό στόχο αποτελεί η πώληση του εργοστασίου εν λειτουργία και η διασφάλιση των θέσεων εργασίας, ενώ εκτιμά ότι η ολοκλήρωση της μεταβίβασης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2018 (ενδεχομένως το 2ο εξάμηνο).
Χθες το foodbusiness.gr έγραφε:
Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης σε παγκόσμιο επίπεδο των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η θυγατρική της, ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas γνωστοποίησε την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.
Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.
Παράλληλα η εταιρεία δηλώνει πως καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, όπως τονίζεται, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.
«Η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Κυρέλα Πέτρου