Ειδήσεις
Home / Επιχειρησεις / Πρόστιμο 60 εκατ. στη Unilever από την ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού

Πρόστιμο 60 εκατ. στη Unilever από την ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ιταλίας επέβαλε πρόστιμο ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Unilever, για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά συσκευασμένων παγωτών μέσω της επωνυμίας Algida.

Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Ιταλία δήλωσε ότι μετά από μια καταγγελία που ξεκίνησε ένας μικρός παραγωγός παγωτού ξυλάκι με την επωνυμία «La Bomba» ή «Η βόμβα», η έρευνά τους διαπίστωσε ότι οι πελάτες της Unilever ήταν «υποχρεωμένοι -πριμοδοτημένοι» ώστε να διατηρούν μόνο ένα εμπορικό σήμα παγωτού στα καταστήματά τους μέσω συμφωνιών με την εταιρεία.

«Αυτό προκάλεσε σημαντική επιρροή στην τελική απόφαση των καταναλωτών, περιορίζοντας την ικανότητά τους να βρουν παγωτά του ανταγωνιστή, τα οποία ίσως να προτιμούσαν από την Algida», ανέφερε η ιταλική αντιμονοπωλιακή υπηρεσία.

Η Unilever Italy δήλωσε ότι «απορρίπτει κατηγορηματικά» το συμπέρασμα των ιταλικών αρχών και θα  προσβάλει την απόφαση.

«Το παγωτό αποτελεί μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, όπου βιοτεχνικά και βιομηχανικά προϊόντα ανταγωνίζονται για την προτίμηση των καταναλωτών σε ένα κατακερματισμένο περιβάλλον, το οποίο είναι μοναδικό στην Ευρώπη», ανέφερε η Unilever προσθέτοντας ότι έχει παρουσιάσει εκτενείς έγγραφες αναφορές για να υποστηρίξει την υπόθεσή της.

Πηγή: FT

Μοιραστείτε τοEmail this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+